خبرگزاری کار ایران

استاندار لرستان:

وظیفه ی روابط عمومی اعتمادسازی جامعه است

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۲۸۸۴

پایداری جمهوری اسلامی به مردمی بودن و اعتماد آنهاست

استاندار لرستان گفت: وظیفه ی روابط عمومی اعتمادسازی جامعه است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، ابوطالب شفقت روز یکشنبه سی ام اردیبهشت در  مراسم گرامیداشت هفته ی روابط عمومی و ارتباطات عنوان کرد: مردم ناظرین مسئولین هستند و روابط عمومی ها در این بین وظیفه ی گردش اطلاعات را بر عهده دارند.

وی ادامه داد: روابط عمومی ها مسئول پیام گیری و پیام رسانی برای مردم را دارند.

استاندار تصریح کرد: روابط عمومی نوک ارتباط مردم با مسئولین با مفهوم جهاد تبیین است.

شفقت با بیان این که کار جهادی تلاش متفکرانه، اعتقادانه و مومنانه است، گفت: اگر بیان عملکرد و دستاوردها با رویکرد کار جهادی باشد می توان اذعان کرد روابط عمومی ها سربازان جهاد تبیین خواهند بود.

وی در خصوص ماهیت فعالیت های روابط عمومی ابراز کرد: از آنجایی که روابط عمومی ها بیش ترین اطلاعات را از سازوکار دستگاه ها دارند می توانند یک کانون اندیشه ورز برای رفع مشکلات استان باشند.

 استاندار لرستان با اشاره به اعتمادسازی برای مردم و‌مقابله با شبکه های مجازی معاند به عنوان وظایف مهم حوزه ی روابط عمومی، ابراز کرد: امیدآفرینی برای جامعه به عنوان یکی از نگاه های عمیق نظام جمهوری اسلامی ایران، وظیفه ی همه ی ما است.

شفقت در پایان با اشاره به ضرورت همراهی مدیران با روابط عمومی ها برای پیشبرد اهداف، خطاب به مدیران روابط عمومی دستگاه ها گفت: اگر شما نقش خودتان را بدانید می توانید مدیران را همراه کنید.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز