خبرگزاری کار ایران

آغاز عملیات اجرایی تکمیلی کنارگذر کاشان و آران و بیدگل و کمربندی کاشان

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۰۲۰۴

رئیس اداره راه و شهرسازی کاشان گفت: تکمیل بخشی از پروژه کنارگذر کاشان و آران و بیدگل به طول ۱۳ کیلومتر با اعتبار ۴۰۰ میلیارد ریال با همت شهرداری کاشان و اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان به‌صورت مشارکتی آغاز شد.

 مجتبی آراسته در گفت‌وگو با ایلنا در کاشان اظهار کرد: این مجموعه در راستای عمل به سیاست‌های اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان جلسات متعددی با فرمانداری و شهرداری کاشان با موضوع تکمیل باقیمانده کنارگذر کاشان آران و بیدگل و اتصال آن به چرمشهر ورامین و محور قدیم کاشان قم در محل پل بزرگ خزاق برگزار کرد.

 وی افزود: در راستای تحقق تعهدات قبل در خصوص تأمین بخشی از آسفالت این پروژه توسط مصوبات جلسه اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان و اتصال آن به چرمشهر ورامین و کمربندی کاشان در باقیمانده مسیر امروز نوزدهم اردیبهشت‌ماه با هماهنگی یگان حفاظت از اراضی دولتی و اداره راه و شهرسازی کاشان و شهرداری کاشان اقدامات لازم انجام شد.

 رئیس اداره راه و شهرسازی خاطرنشان کرد: باقیمانده پروژه مشارکتی به طول ۱۳ کیلومتر با ۳ دستگاه پل و ۸۰ هزار مترمکعب عملیات خاکی با اعتبار ۴۰۰ میلیارد ریال توسط شهرداری کاشان و تأمین آسفالت مسیر توسط معاونت اداره کل فرادست شروع شد و این طرح ادامه احداث و تکمیل پروژه ملی کنارگذر کاشان آران و بیدگل و کمربندی کاشان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز