خبرگزاری کار ایران

سهم ۱۷ درصدی آزادراه اصفهان_کاشان در تصادفات استان

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۸۸۴۸

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی اصفهان گفت: سال گذشته ۱۱ درصد از تصادفات فوتی و ۶ درصد از تصادفات جرحی کل استان در آزادراه اصفهان _کاشان بوقوع پیوسته است.

به گزارش ایلنا از اصفهان، سرهنگ علی مولوی‌ افزود: آزادراه اصفهان_کاشان که حدود ۱۶۲ کیلومتر از راه‌های برون شهری اصفهان را از سمت قم دربرگرفته است، سهم ۱۱ درصدی از کل تصادفات استان را دارد.

وی ادامه داد: طبق تحلیل کارشناسان پلیس راه، خرابی و معیوب بودن رویه آسفالت این جاده بدلیل تردد زیاد وسایل نقلیه سنگین، کمبود تابلوهای راهنمای مسیر، نبود روشنایی کافی در ساعات تاریکی هوا و مهمتر از همه نبود جدا کننده‌های بُتنی مفصل دار به جای گاردریل، از مهمترین عوامل بروز و افزایش میزان حوادث ترافیکی و تصادفات در این آزادراه است.

سرهنگ مولوی با اشاره به تلاش مسوولان برای رفع نواقص این آزادراه گفت: در برنامه سالیانه پلیس راه با موضوع کاهش وقوع تصادفات جاده‌ای در استان، به راهکارهای عملیاتی برای کاهش شمار جان باختگان و تصادفات، تلاش برای ارتقاء فرهنگ ترافیکی شهروندان و مسوول سازی نهادهای مربوطه در وقوع تصادفات توجه ویژه‌ای شده که امید است با اجرایی شدن این برنامه ها شاهد کاهش وقوع تصادفات جاده‌ای باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز