خبرگزاری کار ایران

در شهرستان ایذه برگزار خواهد شد؛

برگزاری کارگاه آموزشی مهارت کلامی و نشاط اجتماعی در ۵ روز

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۹۴۲۷

این برنامه توسط موسسه فرهنگی هنری « قله‌ی هفت آسمان » مختص به بانوان بوده و در شهرستان ایذه بصورت رایگان برای بانوان عزیز در حال برگزاری است.

به گزارش ایلنا، معصومه رجبی زاده مدیرمسئول موسسه «قله‌ی هفت آسمان» و دبیر برگزاری این دوره آموزشی که از جوانان فعال و دغدغه مند حوزه فرهنگ و هنر است، گفت: بانوان قلب تپنده هر خانه هستند، با توجه به معظلات و خلأهای موجود در سطح شهرستان ایذه و عدم برنامه های اجرایی خاص، کارآمد و توجه به قشر بانوان و برنامه های فرهنگی مستمر تصمیم به برگزاری چنین برنامه ای کردیم تا با توجه به اهداف این موسسه در سال جدید بتوانیم مساعدت قابل توجهی برای پیشرفت همه جانبه شهرستان ایذه داشته باشیم.

وی عنوان کرد : این دوره آموزشی ۵ جلسه و هر جلسه ۲ است، در محل سالن یکی از کافه‌های شهر و مدرس این دوره نیز یکی از بانوان مجرب و از مدرسان فن بیان است.

رجبی زاده در ادامه گفت: این دوره آموزشی در تاریخ ۲۶ ، ۲۸ و ۳۰ فروردین ماه و همینطور ۲ و ۴ اردیبهشت ماه سال جاری برگزار می‌شود و از تمام بانوان جهت شرکت در این دوره کاربردی، آموزشی و پرنشاط دعوت به عمل می آوریم.

برگزاری کارگاه  آموزشی مهارت کلامی و نشاط اجتماعی در ۵ روز

متقاضیان می‌توانند از طریق ارتباط با بنده اقدام به ثبت نام کنند. ۰۹۳۹۳۳۲۶۹۰۶

رجبی زاده اظهار داشت: تمام هزینه های برگزاری این برنامه توسط موسسه «قله‌ی هفت آسمان» صورت پذیرفت و هدف از اجرا ضمن تقویت عزت نفس و قدرت در بیان، پذیرش و حل مسئله، شادی و حال خوش همشهریان، اشتغالزایی و حمایت از ظرفیت های فرهنگی هنری شهرستان ایذه در عرصه های مختلف آموزشی است و یقینا استمرار چنین برنامه هایی به استحکام بنیاد خانواده و سلامت روان و نشاط اجتماعی کمک شایانی می‌کند.

وی در پایان گفت: ویژه برنامه هایی در این راستا داریم که قطعا اثرات مثبت بسیاری دارند و این برنامه ها ویژه بانوان، آقایان، نوجوانان، کودکان، خانواده و ... می‌باشند و در حوزه های فرهنگی هنری دیگر نیز جهت حمایت و اشتغالزایی هنرمندان اقدامات مفیدی صورت گرفته تا به نوعی تلاش شود جهت ثبت جهانی ایذه، لذا برگزاری چنین برنامه‌های کاربردی مستلزم حمایت ارگان‌های مربوطه است تا امید، انگیزه و حس مفید بودن در دلها پیدا شود و فرهنگ و هنر شهرستان را اعتلا بخشد، تداوم اینگونه برنامه‌ها بی شک باعث استحکام و زیرسازی صحیح می‌شود تا روزانه شاهد سلامت فکری_عملی، روحی_روانی و ترویج فرهنگ و هنر باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز