خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس فتای آذربایجان غربی:

زکات فطریه خود را از طریق مراجع موثق به دست نیازمندان برسانید

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۷۰۸۵

رئیس پلیس فتای آذربایجان غربی گفت: شهروندان زکات فطریه خود را از طریق مراجع موثق به دست نیازمندان برسانند و از سودجویی افراد جلوگیری کنند.

به گزارش ایلنا، سرهنگ اکبر نصرتی  اظهار کرد: همواره مجرمین سایبری از موقعیت‌های مختلف از جمله عید فطر در جهت فریب و کلاهبرداری از شهروندان سوء استفاده می‌کنند و با تبلیغات فریبنده و با ادعای جمع آوری کمک‌های مردمی و دریافت فطریه در صدد کلاهبرداری هستند.

وی افزود: اینگونه افراد با راه اندازی سایت‌های جعلی، شهروندان را فریب داده و با هدایت آنان به درگاه‌های جعلی، اقدام به سرقت اطلاعات حساب‌های بانکی می‌کنند.

سرهنگ نصرتی با بیان اینکه به هیچ عنوان نباید به شماره حساب‌های موجود در شبکه‌های اجتماعی اطمینان کرد، گفت: حتماً برای واریز زکات فطریه یا کفاره روزه، از طریق نهاد‌های رسمی و معتبر در سراسر کشور اقدام به پرداخت کنید.

وی به هموطنان گرامی توصیه کرد: پلیس‌فتا به صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به شهروندان بوده و عموم مردم می‌توانند مشکلات خود را در خصوص فضای مجازی با مراجعه حضوری به پلیس فتا و یا استفاده از سایت پلیس‌فتا به نشانی www.cyberpolice.gov.ir   و تماس با مرکز فوریت‌های سایبری به شماره 096380 با ما در میان بگذارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز