خبرگزاری کار ایران

با حضور مدیر عامل شرکت عمران صدرا انجام‌گرفت؛

بازدید از پروژه های نهضت ملی مسکن در صدرا

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۷۰۷۸

مدیر عامل شرکت عمران صدرا به همراه جمعی از معاونان و کارشناسان این شرکت از پروژه های نهضت ملی مسکن شهر جدید صدرا بازدید کردند.

به گزارش ایلنا، در این بازدید پس از بررسی میدانی با حضور در پروژه ها، با تشکیل جلسه در محل کارگاه آن پروژه و با حضور پیمانکاران، ناظران و کارشناسان وضعیت کیفی و کمی پروژه ها مورد بررسی قرار گرفت.

پوربهی در بازدید از پروژه های نهضت ملی مسکن شهر صدرا گفت: در طرح نهضت ملی مسکن با مردمی روبه رو هستیم که بزرگترین آرزوی شان داشتن یک خانه است و این موضوع می تواند نشان دهد که من و شما چه مسولیت بزرگی بر دوشمان است.

مدیر عامل شرکت عمران صدرا افزود: اکثر این خانواده ها با مشقت و سختی آورده‌های خود را در اختیار ما گذاشتند تا هر چه سریعتر صاحب یک مسکن شوند و به آرزوی دیرینه خود برسند و ما نباید برای پیش بردن این پروژه ها از هیچ کوششی دریغ کنیم.

وی ادامه داد: باید تا پایان سال ضمن توجه به کیفیت مصالح و نظارت کارشناسان بر کیفیت بر سرعت ساخت پروژه ها و اتمام پروژه ها تاکید شود.

 پوربهی بیان کرد: قصور و کوتاهی از هیچ مسولی اعم از همکاران ستادی در شرکت عمران و پیمانکاران پذیرفته نیست.

گفتنی است در این بازدیدها که ۸ ساعت به طول انجامید برای هر پروژه مصوباتی گذرانده شد که قرار بر این شد مصوبات به طور هفتگی تا اجرای آن پیگیری شود.

در طرح نهضت ملی مسکن جمعا ١٧٣٠٠ واحد در قالب ١٠ پروژه در شهر جدید صدرا و با مدیریت شرکت عمران صدرا در حال ساخت است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز