خبرگزاری کار ایران

علت مرگ مرحومه " پرستو بخشی" اعلام شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۶۷۶۷

دادستان عمومی و انقلاب دلفان گفت: طبق نظریه پزشکی قانونی علت مرگ مرحومه " پرستو بخشی " پزشک متخصص قلب و عروق بیمارستان ابن سینای این شهرستان، مسمومیت دارویی و عوارض ناشی از آن تشخیص داده شده است.

به گزارش ایلنا از روابط عمومی دادگستری لرستان، یونس آزادپور روز دوشنبه اظهار کرد: بلافاصله پس از مرگ دکتر بخشی پرونده ای مطابق موازین قانونی در شعبه بازپرسی دادسرای دلفان تشکیل و موضوع برای تعیین علت مرگ به پزشکی قانونی به عنوان مرجع قانونی ارجاع شد.

وی افزود: پس از بررسی های تخصصی از سوی مرجع یاد شده‌ علت مرگ این پزشک با توجه به معاینه ظاهری و کالبدگشایی انجام شده و نتایج سم شناسی و آسیب شناسی، مسمومیت دارویی و عوارض ناشی از آن تشخیص داده شد.

آزادپور تصریح کرد: با توجه به تمامی علل و نظریه نهایی پزشکی قانونی، علت این حادثه خودکشی اعلام می شود و طبق بررسی‌های قضایی، پزشک نامبرده فاقد هرگونه مشکل در شهرستان دلفان بوده‌ و حتی رضایت خود از مردم و کادر درمان این شهرستان را نیز با نزدیکانش مطرح کرده‌ است.

به گزارش ایلنا، چهارم فروردین ماه امسال خبر درگذشت دکتر پرستو بخشی، در بیمارستان دلفان منتشر شد، وی متولد ۱۳۶۸ و متخصص قلب و عروق به شماره نظام پزشکی ۱۴۹۱۴۴ بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز