خبرگزاری کار ایران

سرپرست جمعیت هلال احمر قزوین خبر داد؛

چهار مصدوم بر اثر برخورد زنجیره‌ای در آزاد راه قزوین-کرج

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۴۲۵۵

سرپرست جمعیت هلال احمر قزوین گفت: برخورد زنجیره‌ای چند دستگاه خودروی سواری در آزادراه قزوین - کرج چهار مصدوم بر جای گذاشت.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، ناصر صبوری‌غیاثوند با اعلام این خبر گفت: در پی گزارشی مبنی بر تصادف زنجیره ای چند خودرو شامل، هایما، بنز و سوزوکی ویتارا در کیلومتر ۳۵ آزاد راه قزوین - تهران واقع در لاین جنوبی قبل از پمپ بنزین عزیزی، به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر بلافاصله تیم های عملیاتی به محل حادثه اعزام شدند.

وی اضافه کرد: با دریافت این گزارش تیم امداد و نجات پایگاه شهدای آبیک جمعیت هلال احمر این شهرستان به محل حادثه اعزام و اقدامات اولیه برای حادثه دیدگان این سانحه به عمل آمد.

صبوری غیاثوند بیان کرد: این حادثه چهار مصدوم به همراه داشت که پس ارزیابی و رهاسازی یک مصدوم و انجام اقدامات پیش بیمارستانی برای ۲ مصدوم حادثه، ۲ مصدوم دیگر برای انجام اقدامات درمانی و مراقبتی تحویل عوامل اورژانس حاضر در محل شدند.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین خاطرنشان کرد: با توجه به موج بازگشت مسافران نوروزی از سفر، از تمامی رانندگان تقاضا داریم که با سرعت ایمن و پرهیز از شتاب و عجله به مسیر خود ادامه دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز