خبرگزاری کار ایران

اسکان یک میلیون مسافر نوروزی در اصفهان

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۳۹۱۳

مسوول کمیته اسکان ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان گفت: از ابتدای آغاز به کار این ستاد(۲۴ اسفند ۱۴۰۲) تاکنون، بیش از یک میلیون و ۵۴ هزار مسافر نوروزی در شهر اصفهان اسکان یافته‌اند.

به گزارش ایلنا از اصفهان، جواد شفیعی افزود: در شانزدهمین شب از اسکان مسافران و گردشگران، تمام مراکز اقامتی اصفهان مورد استفاده قرار گرفت و شب گذشته اسکان بیش از ۸۳ هزار نفر در سلامت کامل انجام شد.

وی افزود: در هتل‌ها و مهمان‌پذیرها بیش از پنج هزار و ۵۰۰ نفر و در مدارس بیش از ۴۶ هزار نفر اسکان پیدا کردند و بقیه گردشگران در سایر مراکز اقامت گزیدند.

مسوول کمیته اسکان ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان خاطرنشان کرد: منازل استیجاری و خوابگاه‌های دانشجویی نیز در این شب‌ها ارائه خدمات اسکان را انجام و مورد استقبال گردشگران و مسافران قرار گرفت.

شفیعی با بیان‌اینکه در باغ «فدک» شب گذشته ۸۹۰ دستگاه خودرو پذیرش شد، گفت: با توجه به پایان موج دوم سفرها روند اسکان گردشگران کاهشی و پیش‌بینی‌های لازم برای موج سوم سفرها در هفته سوم فروردین و تعطیلات عید فطر انجام شده است.

وی بیان داشت: گردشگران می‌توانند برای دریافت ظرفیت‌های باقی‌ مانده اقامتی و اطلاع از مراکز ارائه اسکان، از طریق مراجعه به اپلیکیشن «اصفهان من» و تماس با سامانه بیست‌ و چهار ساعته ۱۳۷ اقدام کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز