خبرگزاری کار ایران

مدیرکل میراث فرهنگی استان خبر داد؛

اماکن گردشگری قزوین در روز سیزدهم فروردین تعطیل است

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۳۹۱۰

مدیرکل میراث‌فرهنگی، ‌گردشگری و صنایع‌دستی قزوین از تعطیلی موزه ها، بناهای تاریخی، اماکن و واحدهای گردشگری تحت پوشش این اداره‌کل در روز سیزدهم فروردین همزمان با روز طبیعت و سالروز شهادت حضرت علی (ع) خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، علیرضا خزائلی ضمن تسلیت فرا رسیدن ایام سوگواری ماه مبارک رمضان با اعلام این خبر گفت: به حرمت فرا رسیدن ۲۱ ماه مبارک رمضان و سالروز شهادت مولای متقیان حضرت علی (ع)  در روز سیزدهم فروردین مجموعه دولتخانه صفوی و موزه های مستقر در این مجموعه، قلعه الموت و سایر بناها و جاذبه های گردشگری تحت پوشش این اداره کل و مجموعه تاریخی فرهنگی سعدالسلطنه و منطقه نمونه گردشگری باراجین تعطیل است.   

مدیرکل میراث‌فرهنگی، ‌گردشگری و صنایع‌دستی قزوین در خصوص ساعت کاری موزه و بناهای تاریخی در شب های قدر افزود: موزه ها و بناهای تاریخی تحت پوشش اداره کل در شب های قدر تا ساعت ۱۷ فعالیت دارند و در روزهای پس از شب های قدر از ساعت ۱۰ صبح میزبان گردشگران خواهند بود.

او خاطرنشان کرد: همچنین در این روز به غیر از مجتمع های خدماتی رفاهی واقع در محورهای اصلی، سایر واحدهای پذیرایی بین راهی و سفره خانه ها تعطیل بوده و ارائه خدمات نخواهند داشت.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز