خبرگزاری کار ایران

کارشناس هواشناسی استان خبرداد؛

هوای زنجان بارانی و سرد می شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۳۱۹۷

کارشناس مسئول پیش‌بینی و مدیریت بحران هواشناسی استان زنجان، با اشاره به ورود سامانه بارشی به استان از هفته آینده، خبر از بارندگی و کاهش دما در مناطق مختلف استان داد.

به گزارش ایلنا از زنجان، حسین سلطانی، امروز با اعلام این خبر، اظهار داشت: هم اکنون آسمان نقاط مختلف استان ابری است که به تدریج با وزش باد نسبتا شدید همراه خواهد شد.

کارشناس هواشناسی استان زنجان، با بیان اینکه امروز نیز احتمال بارش های خفیف و پراکنده در سطح استان وجود دارد، گفت: از فردا  پنجشنبه (9فروردین 1403) شرایط نسبتا پایدار جوی در استان حاکم می شود که این وضعیت تا روز شنبه هفته آینده ادامه خواهد داشت.

سلطانی، یادآور شد: صبح پنجشنبه دمای کمینه در استان کاهش می یابد و سرمای صبحگاهی مستقر می شود.

وی، افزود: طی شبانه روز گذشته قیدار با دمای هوای چهار درجه سانتیگراد به عنوان سردترین و گیلوان با دمای ۲۳ درجه سانتیگراد به عنوان گرمترین مناطق استان ثبت شدند.

سلطانی، همچنین دمای فعلی شهر زنجان را ۶ درجه سانتیگراد عنوان کرد و گفت:‌ این میزان دما نسبت به روز گذشته در همین ساعت پنج درجه افزایش یافته است.

 کارشناس هواشناسی زنجان، در پایان، با اشاره به میزان نوسان دمای شهرهای استان، گفت: طی شبانه روز گذشته کمینه و بیشینه دمای زنجان ۶ و ۱۱ درجه، ابهر هفت و ۱۳ درجه، خرمدره ۶ و ۱۳ درجه، آب‌بر ۱۴ و ۲۲ درجه، خدابنده چهار و ۹ درجه، سلطانیه پنج و ۹ درجه و ماهنشان هشت و ۱۵ درجه سانتیگراد گزارش شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز