خبرگزاری کار ایران

مدیر کل آموزش و پرورش استان خبر داد؛

پذیرش بیش از ۳۶ هزار و ۵۳۲ نفر مسافر در نهمین روز از ستاد اسکان نوروزی هرمزگان

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۲۶۱۹

مدیرکل آموزش و پرورش ستاد اسکان مهمانان نوروزی آموزش وپرورش هرمزگان از اسکان ۳۶ هزار و ۵۳۲ نفر روز در مدارس و مراکز اقامتی متعلق به آموزش و پرورش هرمزگان تا صبح روز دوشنبه ۶ فروردین ماه ۱۴۰۳ خبر داد.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، محمد قویدل گفت: تا صبح روز دوشنبه ۶ فروردین ماه ۳۶ هزار و پانصد و سی و دو نفر روز در مدارس و اماکن متعلق به آموزش وپرورش هرمزگان پذیرش و اسکان داده شده اند.

وی حفظ شان وحرمت مهمانان نوروزی و خصوصاً خانواده های فرهنگیان را اولویت اول آموزش و پرورش هرمزگان دانست و گفت: تا کنون ۳۶ هزار و ۵۳۲ نفر در قالب ۶۲۱۷ خانواده ، خواستار اقامت در مدارس و اماکن متعلق به آموزش و پرورش هرمزگان بوده اند.

قویدل ادامه داد: متقاضیان استفاده از خدمات ستاد اسکان فرهنگیان می‌توانند به دو روش حضوری و اینترنتی با مراجعه به سامانه اینترنتی اسکان فرهنگیان از نشانی ستاد اسکان هر شهرستان اطلاع پیدا کنند.

محمد قویدل با اشاره به استقبال سایر اقشار جامعه ، در کنارفرهنگیان از مراکز اقامتی آموزش و پرورش ، افزود: ۲ هزار و ۷۴۴ کلاس درس در قالب ۳۴۵ مدرسه در هرمزگان برای اسکان فرهنگیان در ایام نوروز تجهیز شده است که تا امروز ۳۶۵۳۲ خانوار پذیرش شده اند.

مدیر کل آموزش و پرورش ستاد اسکان مهمانان نوروزی آموزش و پرورش هرمزگان ادامه داد:کار ۱۷ ستاد اسکان مهمانان نوروزی تا پایان تعطیلات نوروز ۱۴۰۳ در مدارس و اماکن اقامتی وابسته به آموزش و پرورش هرمزگان ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز