خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی استان:

58 درصد از جان باختگان حوادث رانندگی در گلستان موتورسواران و عابران پیاده هستند

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۰۹۴۵

فرمانده انتظامی گلستان گفت: بیش از 58 درصد از جان باختگان حوادث رانندگی در جاده های استان مربوط به موتورسواران و عابران پیاده است.

به گزارش ایلنای گلستان، سردار محمد دادگر در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: با اجرای طرح ها و اقدامات پلیس امنیت اقتصادی، طی این بازه زمانی، بیش از 430 میلیارد تومان انواع کالای قاچاق کشف که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 230 درصد رشد داشته است ضمن اینکه یک هزار و 201 قاچاقچی نیز دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان مقابله با سرقت را یکی از مهم ترین اولویت های پلیس دانست و عنوان کرد: در این مدت با اقدامات هدفمندی که صورت گرفته میزان وقوع سرقت ها در سطح استان 14 درصد کاهش داشته و کشف سرقت ها نیز 10 درصد رشد را نشان می دهد.

فرمانده انتظامی گلستان در ادامه با اشاره به کشف بیش از 8 تن و 733 کیلوگرم انواع مواد افیونی، گفت: پلیس در کنار اقدامات انتظامی، برنامه های متنوع فرهنگی و آموزشی نیز درخصوص مبارزه با مواد مخدر در جوامع هدف برگزار می کند که اثرات مطلوبی نیز در راستای پیشگیری از اعتیاد داشته است.

وی خاطرنشان کرد: بسیاری از سرقت ها خصوصا سرقت های خرد توسط معتادان متجاهر انجام می شود که در همین راستا پلیس طرح های جمع آوری اینگونه افراد را در طول سال اجرا می کند لیکن ضرورت دارد به منظور ساماندهی معتادان متجاهر و افزایش ظرفیت محل های نگهداری آنان، دستگاه های متولی با جدیت پای کار باشند.

سردار دادگر در ادامه با اشاره به کشف بیش از 92 درصد از جرایم فضای مجازی استان از ابتدای سال جاری تا کنون، گفت: بیش از 70 درصد از جرایم این حوزه مربوط به برداشت غیرمجاز از حساب بانکی شهروندان و کلاهبرداری های اینترنتی بوده است.

فرمانده انتظامی استان گلستان تاکید کرد: ضرورت دارد شهروندان قبل از حضور در فضای مجازی با آسیب ها و تهدیدات آن نیز آشنا شوند تا مبادا گرفتار افراد کلاهبردار یا دیگر متهمان این حوزه شوند.

سردار دادگر با بیان اینکه کاهش حوادث رانندگی را نباید فقط در عرصه فعالیت های یک سازمان جست و جو کرد، گفت: رفع نقاط حادثه خیز یکی از مطالبات مهمی است که از دستگاه های مرتبط داریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز