خبرگزاری کار ایران

همزمان با سراسر کشور؛

طرح زندگی با آیه‌ها با عنوان «مسطورا» در فارس اجرایی می شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۹۱۷۸

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی فارس از برپایی بیش از یک هزار مراسم جزءخوانی قرآن کریم در نقاط مختلف استان طی ایام ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: قطعاً تعداد این محافل بیشتر خواهد شد.

به گزارش ایلنا، سیدحمید موسوی از اجرای طرح زندگی با آیه‌ها با عنوان «مسطورا» همزمان با سراسر کشور در استان فارس خبر داد و گفت: طبق آمار سازمان دارالقرآن‌الکریم استان فارس تاکنون بیشترین میزان مشارکت را در طرح مذکور داشته است.

وی، هدف اصلی اجرای این طرح را فرهنگ‌سازی مفاهیم قرآنی در گفتمان عموم افراد جامعه عنوان کرد و افزود: بنا شده است فعالیت‌های قرآنی مختلف به خصوص در ایام ماه مبارک رمضان با محوریت این طرح اجرا شوند.

موسوی در ادامه سخنان خود از برگزاری بیش از یک هزار جلسه جزءخوانی قرآن کریم طی ایام ماه مبارک رمضان در جلسات خانگی قرآن، تشکل‌های قرآنی، حسینیه‌ها و بقاع متبرکه استان خبر داد و گفت: از آنجایی که برخی از جلسات به خصوص خانگی قرآن شناسایی نشده‌اند، قطعاً شمار این‌ جلسات بیشتر است و قطعاً تا پایان ماه مبارک هم بیشتر خواهد شد.

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی فارس تصریح کرد: علاوه بر این‌ها طی ایام ماه مبارک رمضان ۷۵ محفل انس با قرآن با حضور قاریان برجسته ملی و استانی برگزار خواهد شد که دو محفل آن به صورت شاخص در مسجد وکیل و نصیرالملک شیراز برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه بنا شده است که بعد از جلسات جزءخوانی قرآن کریم، آیات کاربردی طرح  مسطورا هم مطرح شود، گفت: در حدود ۸۰ درصد محافل قرآنی بعد از تلاوت، به اندازه ۱۵ دقیقه مباحث تفسیری قرآن مطرح می‌شود.

موسوی همچنین از برگزاری دیدار جامعه قرآنی شیراز با آیت‌الله دژکام، نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز همزمان با ماه مبارک رمضان در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) خبر داد و گفت: احتمالاً این برنامه با اختتامیه مسابقات قرآن کمیته امداد به صورت همزمان برگزار شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز