خبرگزاری کار ایران

آماده‌باش ۵۶ ایستگاه و ۴۶۰ آتش‌نشان همزمان با شب آخرین چهارشنبه سال در مشهد

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۹۰۰۸

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری مشهد از آماده‌باش ۵۶ ایستگاه و ۴۶۰ آتش‌نشان و دیگر حوزه‌های خدمات شهری همزمان با شب آخرین چهارشنبه سال خبر داد.

به گزارش ایلنا از مشهد، مهدی یعقوبی اظهارکرد: هرساله همزمان با چهارشنبه سوری که نام آن با حوادث ناگواری همراه است، سازمان آتش‌نشانی و دیگر بخش‌های درگیر حوزه خدمات شهری آماده‌باش هستند تا با عملکرد سریع و به موقع از بروز حوادث احتمالی جلوگیری کنند.

یعقوبی ادامه داد: در همین راستا علاوه بر آماده‌باش ۵۶ ایستگاه آتش‌نشانی و ۴۶۰ آتش‌نشان، خودروهای سبک و سنگین عملیاتی و موتورسیکلت‌های آتش‌نشانی نیز به فراخور نیاز در سطح شهر مستقر هستند.

وی اضافه کرد: همچنین کلیه ادارات فضای سبز مناطق سیزده‌گانه به همراه تجهیزات و ماشین آلات مرتبط و دو هزار نفر نیروی خدمات شهری با ۷۰ دستگاه ماشین‌آلات شامل تانکر، بازو غلطان، جرثقیل و خودروهای چندمنظوره در آماده‌باش کامل هستند.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری مشهد با بیان اینکه ۱۳۰ نیرو و ۶۰ خودروی گشتی رفع سد معبر در سطح شهر مستقر هستند، خاطرنشان کرد: کلیه مواد قابل اشتعال از جمله سرشاخه‌ها و برگ‌های سوزنی خشک، جعبه‌های چوبی، زباله‌های قابل اشتعال و ... از شب گذشته در حال جمع‌آوری است.

یعقوبی در پایان خاطرنشان کرد: در صورت بروز هرگونه حریق و حادثه، شهروندان باید خونسردی خود را حفظ کرده و در صورت گسترده بودن حریق سریعا افراد مسن و کودکان و دیگر افراد را از محل حریق به جای امن انتقال داده و با تلفن ۱۲۵ آتش‌نشانی تماس بگیرند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز