خبرگزاری کار ایران

معاون استانداری مرکزی:

هوش مصنوعی با هدف استفاده از دانش مورد استفاده قرار گیرد

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۷۷۵۵

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی با بیان اینکه هوش مصنوعی به تمامی عرصه‌های زندگی ما ورود کرده و به نقش‌آفرینی پرداخته است، گفت: قابلیت هوش مصنوعی در نقش‌آفرینی روابط‌عمومی‌ها باید با هدف استفاده از دانش به هنگام مورد استفاده قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، بهنام نظری در کارگاه آموزشی کاربرد هوش مصنوعی در روابط‌عمومی و رسانه استان مرکزی که در سالن غدیر استانداری برگزار شد، افزود: هوش مصنوعی برای آینده در تمامی بخش‌ها از جمله دوایر سازمانی مانند روابط‌عمومی‌ها، یک هزینه نیست، بلکه سرمایه‌گذاری امن برای هدایت مخاطب است.

وی ادامه داد: بسیاری از صاحب‌نظران بر این باورند که جهان در آستانه یک انقلاب و چرخش قرار دارد و این چرخش بر پاشنه فناوری هوش مصنوعی در حال وقوع است. نشانه‌های این چرخش استراتژیک از زمان ورود گوشی‌های هوشمند در زندگی بشری بیشتر نمایان شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی اظهار داشت: اکنون عصر اطلاعات است و برخی کشورها که منابع پایداری مانند نفت ندارند، با فروش اطلاعات درآمدزایی می‌کنند. بنابراین باید از ظرفیت هوش مصنوعی در راستای موضوعات سازمانی استفاده کرد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز