خبرگزاری کار ایران

در خوزستان اتفاق افتاد؛

۸ فوتی و مصدوم در دو سانحه‌ی رانندگی

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۷۴۵۶

روز گذشته دو سانحه رانندگی مرگبار در دزفول و اهواز ۸ فوتی و مصدوم در پی داشت.

به گزارش ایلنا از خوزستان، سخنگوی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، اعلام کرد:  روز گذشته بر اثر برخورد دو دستگاه نیسان  در محور اهواز - شوش یک خانم ۴۲ ساله جان باخت و چهار مرد ۱۲، ۴۱، ۵۶ و ۲ ساله مصدوم شدند.

عارف اصل شرهانی افزود: مصدومان این حادثه توسط امدادگران اورژانس به بیمارستان گلستان اعزام شدند.

همچنین بنا بر اعلام رئیس  سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول، عصر دیروز (۱۸ اسفند)  طی تماسی با سامانه ۱۲۵ این سازمان گزارش برخورد یکدستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ با تیر برق اطلاع رسانی شد.

روح الله بهشتی فرد با اشاره به اینکه در این حادثه که به علت برخورد پژو ۴۰۵ با تیر چراغ برق  دچار آتش سوزی شده بود، افزود: در این حادثه راننده جوان خودرو جان باخت و دو سرنشین خانم جوان نیز به شدت مصدوم شدند.

وی ادامه داد: آتش نشانان پس از مسقر شدن بلافاصه اقدام به مهار حریق نمودند، اما سرنشینان قبل از آتش گرفتن خودرو توسط اهالی منطقه و رهگذران از خودو خارج، و پس از اقدامات بالینی توسط عوامل اورژانس در محل، به بیمارستان منقل شدند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول گفت: یکی از مصدومین این حادثه  پس از عملیات cpr در بیمارستان بعلت شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز