خبرگزاری کار ایران

در سال جاری؛

۱۳ واحد گردشگری در قزوین گواهی استاندارد دریافت کردند

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۶۱۶۷

معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری استان قزوین گفت: در سال جاری ۱۳ واحد گردشگری شامل دو هتل، سه سفره‌خانه سنتی، پنج مهمانپذیر و سه واحد پذیرایی بین‌راهی در قزوین موفق به دریافت گواهینامه کیفیت خدمات گردشگری شدند.

به گزارش ایلنا، نادر محمدی با اعلام این خبر گفت: صدور گواهینامه کیفیت خدمات گردشگری براساس ماده ۱۱ آیین‌نامه ایجاد، اصلاح، تکمیل، درجه‌بندی و نرخ‌گذاری تاسیسات گردشگری مطابق با دستورالعمل وزارتخانه میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی برای درجه‌بندی این تاسیسات انجام می‌شود.

معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری استان قزوین افزود: در این راستا شرکت‌هایی در استان برای تطبیق شرایط تاسیسات گردشگری با استانداردهای تعیین شده به فعالیت می پردازند و واحدهای خدمات دهنده گردشگری از جمله هتل‌ها، هتل آپارتمان‌ها، اقامتگاه های بوم‌گردی و مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین‌راهی را در سه سطح فنی و مهندسی، ایمنی، بهداشتی و کیفیت خدمات مورد ارزیابی قرار می‌دهند.

وی با اشاره به روند صدور مجوز خاطرنشان کرد: پس از بازدید بازرسان مهلت ۳ تا ۶ ماهه به‌منظور رفع موارد عدم انطباق به مدیران تاسیسات داده می‌شود و سپس در جلسه تشکیل کمیسیون درجه‌بندی استان درجه واحد مورد نظر به تصویب می‌رسد.

محمدی یادآور شد: تاکنون ۲۴ واحد گردشگری موفق به دریافت گواهینامه کیفیت خدمات گردشگری شده‌اند و ۱۶ واحد دیگر هم در فرآیند استانداردسازی شرکت کرده‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز