خبرگزاری کار ایران

یک مسئول مطرح کرد؛

مسئولان باید قدردان خیرین باشند

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۵۴۷۹

لزوم احداث سراهای فرهنگ مهربانی در مناطق مختلف شیراز

آیت‌الله سید علی‌اصغر دستغیب با حضور در سرای فرهنگ مهربانی بلوار چمران با اعضای هیات امنا سراهای فرهنگ مهربانی و هیات مدیره مجمع خیرین شهرساز و فرهنگ‌ساز شیراز دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش ایلنا، آیت‌الله دستغیب سراهای فرهنگ مهربانی را مکانی مقدس و با شکوه معنوی نامید که می‌تواند تاثیر مثبت فرهنگی و اجتماعی در جامعه داشته باشد.آیت‌الله دستغیب تصریح کرد: مجمع خیرین شهرساز و فرهنگساز شیراز برکاتی به دنبال داشته است و تمام اعضای آن در نشر فضایل و خوبی‌ها و حصول اهداف مجمع اهتمام ویژه دارند.

وی افزود: اعضای مجمع خیرین شهرساز و فرهنگ‌ساز شیراز معتمدینی هستند که با ایده و هدفی که در ساختار تشکیلات این مجمع وجود دارد می‌توانند تا منزلگه مقصود حرکت کنند.

وی انجام امور خیر را برخاسته از نور، فرهنگ و تربیت اسلامی دانست و گفت: تقارن ماه مبارک رمضان و نوروز می‌تواند زمینه‌ساز حرکت‌های زیبا و خداپسندانه ویژه‌ای از جانب خیرین برای حمایت از خانواده‌های نیازمند باشد.

آیت‌الله دستغیب افزود: عملکرد ما باید در جهت یکی بودن، برادری و اخوت باشد تا بتواند ما را به هدف برساند و موجب اعتلای فرهنگ جامعه شود.

عضو هیات امنای مجمع خیرین شهرساز و فرهنگ ساز شیراز  وجود پربرکت بزرگانی چون آیت‌الله دستغیب را افتخار شیرازی‌ها دانست که وجودشان در هر مجموعه موفقیت به همراه داشته است.

علی  نویدگویی مجمع خیرین شهرساز و فرهنگ ساز را از ارزشمندترین اقدامات شهرداری شیراز نام برد که از سال ۹۵ با هدایت و راهبری آیت‌الله دستغیب آغاز و به جایگاه مطلوبی دست یافته تا آن جا که مورد توجه دیگر شهرها قرار گرفته است.

وی سراها را مکانی امن و مورد اعتماد مردم نامید و افزود: نیکوکاران از گوشه و کنار شهر کیسه‌های دارو، البسه، مواد غذایی و دیگر کالاها را به این سراها اهدا می‌کنند که با مدیریت خوب از طریق خیریه های واجد شرایط در اختیار نیازمندان قرار می‌گیرد.

لزوم احداث سراهای فرهنگ مهربانی در دیگر مناطق شیراز

نویدگویی بر لزوم گسترش این سراها در دیگر مناطق شیراز تاکید کرد و گفت: با توجه به شرایط جامعه ضروری است تا این سراها در چند منطقه دیگر احداث گردد تا کمک‌رسانی به قشر کم‌برخوردار بیش از پیش گسترش یابد.

وی در ادامه به ارائه گزارشی از عملکرد مجمع خیرین شهرساز و فرهنگ‌ساز و سراهای فرهنگ مهربانی پرداخت و گفت: تا کنون توسط مردم نیک اندیش شیراز ۸۸۳۵۵۸ قلم کالا شامل لوازم منزل ، پوشاک ، دارو، مواد غذایی ، اسباب بازی ، کتاب، دارو، لوازم التحریر  و سایر اقلام به سراهای فرهنگ مهربانی اهدا شده است  همچنین انعقاد تفاهم‌نامه با  اداره کل زندان‌های فارس و اهدای ۱۳ هزار و ۵۵۰ جلد کتاب به زندانیان و آزادی ۲۴ نفر زندانی و رهایی یک نفر از اعدام، از اقدامات موثر مجمع خیرین شهرساز و فرهنگ‌ساز بوده است‌. همچنین برگزاری جشن‌های متعدد از جمله مراسم مفرح عید غدیر در زندان مرکزی و مرکز اصلاح و تربیت، برگزاری مسابقه قرآن و تامین ۳۰ میلیون تومان هزینه جوایز توسط خیرین، رایزنی با مجامع دیگر اعم از مجمع خیرین تامین سلامت جهت تامین پزشک در زندان و مسکن برای خانواده زندانی‌ها با مشارکت مجمع خیرین مسکن ساز را از دیگر امور می‌توان برشمرد.

مسئولین باید قدر خیرین را بدانند

نویدگویی به همکاری مطلوب اعضای هیات مدیره و هیات امنا و ارتباط مطلوب سید عبدالرضا دستغیب مدیر عامل مجمع خیرین شهرساز و فرهنگ ساز شیراز با خیرین اشاره کرد و گفت: مسئولین باید قدر خیرین را بدانند و به گونه‌ای عمل کنند که بروکراسی‌های اداری برای خیرین آسان شود تا باری از دوش آنان برداشته شود نه آن که در مسیر کار خیر با مشکلات اداری متعدد مواجه شوند.

عضو هیات امنای مجمع خیرین شهرساز و فرهنگ‌ساز اضافه کرد: اعضای هیات مدیره با پاکدستی، روابط عمومی خوب و با پیگیری مستمر اعتماد خیرین و مردم را جلب نمودند؛ پس باید قدر خیرین را بدانیم.

سخنگوی مجمع خیرین شهرساز و فرهنگ‌ساز به تقارن ماه رمضان با عید نوروز اشاره نمود و گفت: مجمع خیرین شهرساز و فرهنگ‌ساز به دنبال آن است تا ایام متفاوتی را برای نیازمندان رقم بزند و با کمک خیرین با ایده‌ای نو در کنار نیازمندان باشد تا ماه رمضان و عید نوروز را با آرامش و رنجی کمتر بگذرانند.

گفتنی است در پایان این دیدار مبلغ ۴۰۰ میلیون ریال توسط اعضای هیات امنای سرای فرهنگ مهربانی  جهت تهیه ارزاق برای نیازمندان اهدا شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز