خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم نقده و اشنویه در مجلس دوازدهم انتخاب شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۴۵۱۰

فرماندار نقده و رییس حوزه انتخابیه نقده - اشنویه گفت: عبدالکریم حسین‌زاده با کسب ۳۶ هزار و ۴۱۶ رای از مجموع آرای ماخوذه در این حوزه به عنوان نماینده مردم نقده و اشنویه در مجلس دوازدهم انتخاب شد.

محمد نوبخت روز شنبه در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به حضور بیش از ۹۷ هزار نفر در انتخابات حوزه نقده - اشنویه اظهار کرد: در این حوزه انتخابیه همچنین علی پیام با ۳۰ هزار و ۷۷۷ رای و جمال امین‌ عشایری با هشت هزار و ۸۷۶ رای در جایگاه های بعدی قرار داشتند.

وی اضافه کرد: برای برگزاری انتخابات در این حوزه انتخابیه در مجموع ۱۸۷ شعبه اخذ رای ثابت و سیار در مناطق شهری و روستای شهرستان های نقده و اشنویه در نظر گرفته شده بود.

فرماندار نقده با بیان اینکه مشارکت مردم در این حوزه انتخابیه ۶۱ درصد بود گفت: ۳۱ کاندیدای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه نقده - اشنویه بود و این حوزه پرتراکم‌ترین حوزه انتخابیه در جنوب آذربایجان غربی به شمار می‌رفت.

به گزارش ایلنا، عبدالکریم حسین‌زاده (متولد ۱۳۵۹ نقده) رئیس فراکسیون حقوق شهروندی و نمایندهٔ دوره‌های دهم و نهم مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی از حوزهٔ انتخابیهٔ نقده و اشنویه بود.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری ۱۱ اسفند ماه برگزار شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز