خبرگزاری کار ایران

تکمیل پروژه آبرسانی به 8 روستای شهرستان جاسک با اعتبار 1800میلیارد ریال

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۱۹۱۸

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان از تکمیل پروژه آبرسانی به 8 روستای شهرستان جاسک در قالب جهاد آبرسانی خبر داد و گفت: با تکمیل این پروژه، بالغ بر 7 هزار نفر به آب شرب پایدار دست پیدا کردند.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، عبدالحمید حمزه پور افزود: آب شرب این روستاها از دو حلقه چاه واقع در سدیچ تامین می شود که دارای آب با کیفیت و پایداری است. 

وی ادامه داد: برای تامین آب این روستاها، 37 کیلومتر خط انتقال، 5 کیلومتر شبکه توزیع اجرا و یک هزار مترمکعب مخزن و 2 باب ایستگاه پمپاژ احداث شده است. 

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان تصریح کرد: تا پیش از این، روستاهای یاد شده به صورت جیره بندی تامین آب می شدند که با تکمیل این پروژه، وضعیت آب این روستاها پایدار شد. 

به گفته وی، برای تکمیل این پروژه ها، اعتباری بالغ بر 1800 میلیارد ریال از محل اعتبارات جهاد آبرسانی(قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) هزینه شد که روستاهای عبد، محمد آباد، سورچاه بالا و پائین، زیگدف، سدیچ، گوهرت و گشمی از اجرای این پروژه ها بهره مند شدند. 

حمزه پور با اشاره به اقدامات ماندگار دولت سیزدهم در اجرای پروژه های آبرسانی افزود: خوشبختانه با اقدامات ماندگار دولت، شاهد بهبود وضعیت آبرسانی در استان هرمزگان هستیم که باعث ماندگاری جمعیت در روستا و افزایش شاخص بهره مندی در شرقی ترین نقطه استان هرمزگان شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز