خبرگزاری کار ایران

اتصال متروی مشهد به حرم مطهر رضوی در سال آینده

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۰۴۴۴

شهردار مشهد گفت: در تلاش هستیم فاز اول خط سه قطار شهری با وجود تمام محدودیت‌ها سال آینده در مسیر میدان شهدا، باب‌الجواد(ع) و پایانه مسافربری به بهره‌برداری برسد و تا پایان سال تست گرم انجام خواهد شد.

به گزارش ایلنا از مشهد، محمدرضا قلندر شریف در پاسخ به تذکر عضو شورای اسلامی شهر در صد و ششمین صحن علنی مبنی بر وضعیت سازمان اتوبوسرانی و تاکسیرانی اظهار کرد: از سال‌های گذشته از طریق وزارت کشور و سازمان دهیاری‌ها و شهرداری‌های کشور، ادغام دو سازمان تاکسیرانی و اتوبوسرانی در دستور کار قرار گرفت و در سال جاری مکاتبات متعددی انجام شد و مقرر شد تا پایان سال آینده ادغام به تاخیر بیفتد. 

وی افزود: در زمینه انتصابات این دو سازمان نیز درحال پیگیری هستیم و به زودی منصوب خواهند شد. 

شهردار مشهد بیان کرد: به دلیل افزایش ترافیک و آلودگی هوا و سهم ۳۳ درصدی خودروهای شخصی در آلودگی هوا، تشویق مردم به استفاده از حمل و نقل عمومی نکته مثبت و مهمی است لذا حساساست‌زایی برای مردم جهت استفاده از حمل و نقل عمومی مهم است. 

قلندر شریف خاطرنشان کرد: در تلاش هستیم فاز اول خط سه قطار شهری باوجود تمام محدودیت‌ها سال آینده در مسیر میدان شهدا، باب‌الجواد و پایانه مسافربری به بهره برداری برسد و تاپایان سال تست گرم انجام خواهد شد. حفاری مسیر بسیار اهمیت دارد زیرا در صورت اتمام این کار، در دوره‌های بعدی و مدیران آینده می‌توانند ایستگاه ها را به سرعت آماده بهره برداری کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز