خبرگزاری کار ایران

معاون حقوقی رئیس جمهور:

خودکفایی ملت ایران به تولید سلاح‌های پیشرفته

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۷۳۲۵

معاون حقوقی رئیس جمهور گفت: امروز نه تنها در حوزه نظامی به خودکفایی رسیدیم بلکه قدرت‌های بزرگ نیز در صف خرید سلاح‌های ما هستند و دشمنان امروز تلاش می‌کنند که نتوانیم سلاح و تجهیزات پیشرفته را به کشورهای مختلف صادر کنیم.

به گزارش ایلنا، محمد دهقان ظهر یکشنبه در سخنرانی مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن در ساری با قدردانی از حضور باشکوه مردم در راهپیمایی، این راهپیمایی را باشکوه را مقدمه‌ای برای حضور باشکوه در پای صندوق‌های رأی عنوان کرد.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدای گرانقدر اسلامی و شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم را افزود: ۴۵ سال پیش در چنین روزی انقلاب بزرگ اسلامی ایران به پیروزی رسید و ملت ایران در طول سال‌های قبل از انقلاب متاسفانه  گرفتار حاکمانی بودند که جز حقارت و ستم چیز دیگری از آنان ندیده بودند.

معاون حقوقی رئیس جمهور  با بیان اینکه شاهان ما یا گرفتار سلطه بیگانگان بودند و یا به دلیل ضعف نفس و ناتوانی تسلیم خواسته‌های استکبار می‌شدند و در طول چند سال قبل انقلاب شاهد بخش عظیمی از سرزمینمان بودیم، گفت: ملت ایران دنبال استقلال بودند و شعار محوری انقلابیون استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی بوده است.

وی افزود: ملت ایران استقلال خود را به دست آوردند و دشمنان طی چهل و پنج سال گذشته از هیچ تلاشی برای از بین بردن استقلال آنان فروگذار نکرده‌اند و دشمنان با به راه انداختن جریان تروریستی منافقین، جنگ تحمیلی و برپایی کودتاهای متنوع و تجزیه کشور  تلاش داشتند کشور را به سرسپردگی و وابستگی بکشانند.

دهقان با بیان اینکه با دفاع ملت ایران تمامی توطئه‌های دشمنان در سال‌های اخیر نقش بر آب شده است، ادامه داد: ملت به رغم همه توطئه‌ها و فشارها ایستاده است و امروز همه توطئه‌ها که برای فلج کردن ملت طراحی شده بود نقش بر آب شده است و ملت از زیر آوار تحریم‌ها بیرون آمده و ملت به اوج اقتدار خود رسیده است.

معاون حقوقی رئیس جمهور گفت: کشوری هستیم که در حوزه نظامی مقتدر هستیم؛ امروز نه تنها در حوزه نظامی به خودکفایی رسیدیم بلکه قدرت‌های بزرگ نیز در صف خرید سلاح‌های ما هستند و دشمنان امروز تلاش می‌کنند که نتوانیم سلاح و تجهیزات پیشرفته را به کشورهای مختلف صادر کنیم.

وی افزود: همچنین در زمینه صنعتی، کشاورزی، دارو و تجهیزات پزشکی و پیشرفت‌های بزرگی دست یافتیم، دشمنی دشمنان نتوانست جلوی پیشرفت کشور را بگیرد.

معاون حقوقی رئیس جمهور با قدردانی از حضور باشکوه مردم در راهپیمایی گفت: مردم با حضور باشکوه خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن پایه‌های نظام اسلامی را استحکام بخشیدند و حتم دارم حماسه دیگر را در ۱۱ اسفند در پای صندوق های رای خلق می‌کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز