خبرگزاری کار ایران

افتتاح طرح‌های عمرانی و خدماتی شهرستان جرقویه

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۶۲۵۶

با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری اصفهان ۲۳ طرح عمرانی و خدماتی شهرستان جرقویه با اعتباری بیش از ۴۱ میلیارد تومان افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

به گزارش ایلنا از اصفهان، مصطفی خضری، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری اصفهان در جریان سفر به شهرستان جرقویه در ایام‌الله دهه فجر، در جلسه شورای اداری و آئین بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی شهرستان با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران معجزه قرن بود، افزود: امام راحل با تأسی از اهل‌بیت (ع) و مشارکت مردم معجزه انقلاب اسلامی را رقم و معادلات جهان را برهم زدند.

خضری با اشاره به مقاومت غزه و گروه شبه نظامی که با الگوی انقلاب اسلامی در برابر یکی از ابرقدرت‌های ارتش دنیا در حال مبارزه و زمین‌گیر کرده‌اند، گفت: انقلاب اسلامی برکات زیادی برای مردم و مملکت داشته است به‌طوری‌که در چند دهه گذشته برای درمان بیماران نیاز به حضور پزشکان از هند، پاکستان و فیلیپین داشتیم؛ ولی امروزه دانشمندان ما در موضوع سلول‌های دانش‌بنیان جزو پنج کشور برتر جهان قرار گرفته‌اند.

وی افزود: قبل از انقلاب اسلامی مسئولین برای هر اقدامی می‌بایست از آمریکایی‌ها و غربی‌ها کسب تکلیف می‌کردند؛ ولی امروزه بدون حضور ایران در منطقه کارها و اهداف محقق نمی‌شود.

معاون استاندار اصفهان با بیان اینکه انتخابات در ایران بسیار با حائز اهمیت و برای اداره کشور مهم است، تأکید کرد: رسانه‌های غربی، صهیونیست‌ها، منافقین و مخالفین ایران به دنبال ناامید و کم‌رنگ کردن حضور مردم در انتخابات پیش رو هستند و وظیفه همگان این است با حضور پر شور و آگاهانه خود بار دیگر حماسه‌ای خلق کنند و دیگران را نیز برای این عمل صالح دعوت نمایند.

گفتنی است با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری اصفهان ۲۳ طرح عمرانی و خدماتی شهرستان جرقویه با اعتباری بیش از ۴۱ میلیارد تومان افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

با افتتاح این طرح‌های عمرانی برای ۳۳۰ نفر به‌صورت مستقیم و غیرمستقیم اشتغال‌زایی ایجاد خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز