خبرگزاری کار ایران

استاندار لرستان:

دستگاه‌های اجرایی برای رفع موانع صنایع استان همه تلاش خود را به کار بگیرند

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۵۹۲۱

استاندار لرستان با اشاره به نمایشگاه توانمندی‌های صنعتی بروجرد گفت: باتوجه به اهمیت تولید، همه دستگاه‌های اجرایی باید برای رونق تولید و رفع موانع تولید صنایع همه تلاش خود را به کار بگیرند تا هیچ صنعتی تعطیل نشود.

به گزارش ایلنا، فرهاد زیویار روز سه شنبه هفدهم بهمن ماه در همایش توانمندی‌های صنعت بروجرد که در کانون بسیج بروجرد برگزار شد، اظهار کرد:در دولت سیزدهم اقدامات قابل توجهی در لرستان انجام شده است و در سطح ملی کارهای زیادی صورت گرفته به طوری که منابع مالی استان ۵۰۰ هزار میلیارد ریال بوده در حالی که اقداماتی که صورت گرفته به ارزش ۶۰۰ هزار میلیارد ریال است و در بسیاری از موارد تسهیلات تبصره‌ای، بروجرد جلوتر از استان بود، چون زیرساخت لازم در این شهرستان وجود دارد.

وی افزود: اگر قرارگاهی برای رفع موانع تولید شکل گرفته، با این هدف است که مشکلات واحدهای تولیدی برطرف شود و علاوه بر مسوولیت خود اقدام نمایند و با روحیه جهادی باید اقدام کرد البته بروکراسی اداری، گاهی مشکل‌ ساز می‌شود.

استاندار لرستان با اشاره به احیای واحدهای تولیدی در استان اضافه کرد: بررسی ۱۳۰ پرونده واحدهای تولیدی و صنعتی نیمه فعال و راکد استان در دستور کار است و تلاش داریم تا همه با هم برای توسعه لرستان گام برداریم.

زیویار با بیان اینکه امسال هفت هزار خودرو در خودروسازی بروجرد تولید شده است، تصریح کرد: تامین مالی نساجی با هزینه سه هزار و ۲۰۰ میلیارد ریالی و داورسازی اکسیر با چهار هزار میلیارد ریال انجام شده که از دیگر اقدامات مهم در بروجرد است.

وی یادآورشد: سامان کاشی یکی از واحدهای تولیدی بزرگ بروجرد محسوب می شود که دارای مشکلاتی است اما اقداماتی صورت گرفته که امیدواریم با پیگیری‌های لازم به چرخه تولید باز برگردد.

زیویار با اشاره به اینکه بروجرد در صنایع همیشه پیشتاز بوده است، افزود: امروز شاهد تولیدات صنعتی شهرستان بروجرد بودیم که تولیدات صنعتی استان در قالب چند غرفه به نمایش گذاشته شد.

استاندار لرستان عنوان کرد: باید تلاش کرد تا طرفیت‌های صنعتی این شهرستان در اختیار سایر شهرستان‌ها قرار گیرد تا شاهد رونق تولید در این بخش باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز