خبرگزاری کار ایران

مدیرکل بحران سیستان و بلوچستان به ایلنا خبرداد؛

بازگشایی تمامی راه‌های اصلی مسدود شده جنوب استان در پی سیلاب

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۵۱۲۵

مدیرکل مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان از بازگشایی تمامی راه های اصلی جنوب استان در پی سیلاب خبر داد.

مجید محبی در گفت وگو با خبرنگار ایلنا اذعان داشت: با توجه به مخاطرات جوی ایجاد شده به واسطه بارندگی و طغیان رودخانه کاجو در ۲ روز گذشته، بخشی از مسیرهای ارتباطی روستاها در جنوب استان مسدود شده بود که خوشبختانه در حال حاضر تمامی مسیر های اصلی بازگشایی شده است.

وی افزود: طغیان رودخانه سبب انسداد برخی از راه‌های خاکی روستایی که جاده‌های آن‌ها در بستر رودخانه بوده شده و برخی از مسیرهای فرعی در ساربوک ممکن است همچنان آبگرفتگی وجود داشته باشد.

محبی عنوان کرد: سیلاب، راه ارتباطی ۳۵ روستا در شهرستان قصرقند و ۲ محور اصلی و روستایی دلگان- ذهکلوت و چاهان- زرآباد را در جنوب استان مسدود کرد که با تلاش عوامل راهداری و سایر ارگان‌های امدادی محور اصلی دلگان- ذهکلوت بازگشایی و بقیه محور های آسیب دیده در حال بازگشایی است اما در حال حاضر تردد ها برقرار است و مشکلی برای رفت و آمد وجود ندارد.

وی در خصوص طوفان های اخیر در زاهدان  گفت: در بخشی از نقاط شهر افتاد درختان روی تیر برق را داشتیم که همه موارد جزئی و منطقه‌ای بوده و خوشبختانه مسئله خاصی به وجود نیامده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز