خبرگزاری کار ایران

مدیرکل امور بانوان استانداری:

ظرفیت خانه خلاق قزوین برای توانمندسازی بانوان کارآفرین استفاده می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۳۱۲۴

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری قزوین به عقد یک تفاهم‌نامه با خانه خلاق اشاره کرد و گفت: براساس این تفاهم‌نامه از ظرفیت مجموعه برای حمایت از کسب و کارهای حوزه بانوان و توانمندسازی زنان کارآفرین استفاده خواهیم کرد.

به گزارش ایلنا، کبری علیخانی با اشاره به بازدید از خانه خلاق قزوین گفت: در بازدیدی که از خانه خلاق قزوین واقع در سرای سعدالسلطنه انجام دادیم، معلوم شد که برخی از تولیدات این مجموعه وارد بازارهای خارجی نیز شده است، اما در داخل استان متاسفانه ناشناخته مانده که دستگاه‌های متولی باید در شناسایی هرچه بیشتر این مجموعه تلاش کنند.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری قزوین عنوان کرد: مجموعه خانه خلاق با وجود همه ظرفیت‌ها به خوبی نتوانسته از تسهیلات اشتغال استفاده کند.

وی ادامه داد: از طرفی یکی از مهمترین مسایل کارآفرینان این مجموعه اتصال ضعیف آن‌ها به بازار فروش و نمایشگاه‌ها است که در این زمینه نیازمند به حمایت هستند.

علیخانی همچنین به ظرفیت‌های نوآوری و دانش بنیان در این مجموعه اشاره کرد و گفت: برخی از تولیدات این مجموعه مثل کاغذ و سفال‌ها با ویژگی خاص و با بهره‌مندی از دانش روز دنیا قابل توجه بوده که نیاز به حمایت ویژه دارند.

این مسئول خاطرنشان کرد: ارتباط بیشتر با دستگاه‌های اجرایی و حمایت‌های مادی و معنوی به این مجموعه از دیگر موضوعاتی است که می‌تواند به رشد و توسعه این خانه‌ها کمک کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز