خبرگزاری کار ایران

استاندار اصفهان مطرح کرد؛

آمادگی برای بازدید احزاب سیاسی از پروژه‌های استان

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۲۸۳۵

استاندار اصفهان به همراه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری با نمایندگان احزاب، تشکل‌ها و فعالین سیاسی استان دیدار و گفتگو کردند. در این نشست دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی و دولت سیزدهم و مشارکت همگانی در انتخابات مورد بحث قرار گرفت.

به گزارش ایلنا از اصفهان، سیدرضا مرتضوی در نشست با نمایندگان احزاب، تشکل‌ها و فعالین سیاسی استان، بیان کرد: دشمن تلاش می‌کند تا دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی را در چشم مردم حقیر نشان دهد، البته که نباید این اندیشه‌ها در بیان نخبگان سیاسی نیز دیده شود.

وی ادامه داد: کشور ما جزو کشورهای برتر دنیا در حوزه زیرساخت‌ها است، اتفاقی که در ۴۵ سال اخیر در جمهوری اسلامی افتاده و دستاوردهایی که به دست آمده کاملاً قابل دفاع است.

استاندار اصفهان گفت: البته که با آرمان‌هایی که در سر داریم فاصله‌هایی وجود دارد اما باید مراقب بود تا دشمن گوهر در دست مردم ما را گردو و گردوی در دست خود را گوهر نشان ندهد.

مرتضوی ادامه داد: در دو سال اخیر در استان اصفهان نزدیک به ۵۰۰ واحد صنعتی و اقتصادی از رکود درآمدند و به چرخه فعالیت بازگشتند، واحدی مانند پلی اکریل پس از سالها به مدار تولید بازگشت و نور امید در قلب کارگران این کارخانه روشن شد.

وی اظهار کرد: در حوزه آب که دغدغه مردم استان اصفهان است پس از سالها چندین پروژه واقعی در حال انجام و یکی از پر سرعت‌ترین پروژه‌های آبی کشور پروژه تأمین آب استان اصفهان از دریای عمان است.

استاندار اصفهان افزود: در بخش تولید نیز برای قریب به یک هزار و ۷۱۰ واحد تولیدی استان برنامه‌های توسعه‌ای در نظر گرفته شده است و ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان در هفته بیش از دو بار برگزار می‌شود تا گره‌ای از مشکلات تولیدکنندگان استان باز شود.

مرتضوی خاطرنشان کرد: آمادگی این را داریم که احزاب سیاسی از پروژه‌های استان بازدید کنند و از اینگونه همکاری‌ها استقبال می‌کنیم.

وی متذکر شد: رتبه استان اصفهان در جمع استانداری های کشور، رتبه عالی است لیکن علیرغم این موضوع خدمت به مردم را برای خود افتخار می‌دانیم اما دلبستگی به سِمت و عنوان هم نداریم.

استاندار اصفهان اظهار کرد: بر این باور قلبی هستیم که با جهاد تبیین می‌توانیم بسیاری از فتنه‌های دشمن را بی‌اثر کنیم

مرتضوی گفت: یکی از مسئولیت‌های ما همین نشست با نمایندگان احزاب و فعالین سیاسی استان است، این حجت میان ما است از طرفی عملکرد جمهوری اسلامی که پیش روی شما قرار دارد و در قبال آن وظیفه و مسئولیت هر کدام از ما در فرایند انتخابات است.

وی در پایان اضافه کرد: از امروز تا پایان انتخابات در مبارزه‌ای نفس‌گیر با نظام سلطه هستیم در این شرایط باید هوشیار عمل و تمام قد از نظام جمهوری اسلامی دفاع کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز