خبرگزاری کار ایران

طی سال جاری در همدان صورت گرفت؛

2 هزار و 103 نفر از کلاس‌های آموزشی خانه کارگر بهره‌مند شده‌اند

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۰۹۳۰

دبیر اجرایی خانه کارگر استان همدان در اولین اردوی منطقه غرب کشور که به میزبانی استان قزوین برگزار شد گفت: طی سال جاری 2هزار و 103نفر از اعضا خانه کارگر استان همدان از کلاس های آموزشی این مرکز بهره‌مند شده‌اند.

به گزارش ایلنا از همدان، چنگیز اصلانی اظهار داشت: از سوی واحد آموزش و تحقیق خانه کارگر استان همدان با هدف ارتقا سطح علمی کارگران و خانواده‌های آنها دوره های آموزش کوتاه مدت رایگان در رشته‌های کامپیوتر، زبان و حسابداری و... برگزار می‌شود.

وی افزود: در سال جاری همچنین 730 نفر از اعضای این مرکز جهت ادامه تحصیل در دانشگاه علمی کاربردی خانه کارگر مشغول به تحصیل می‌باشند.

اصلانی در مورد انتخابات تاکید کرد: بخش اعظم جامعه کارگری همانند دوره های قبل در این دوره هم حضور گسترده در انتخابات خواهد داشت.

دبیر خانه کارگر استان همدان با اشاره به وضعیت معیشتی کارگران در جامعه تاکید کرد: از نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی  می خواهیم که برای بهبود وضعیت معیشت و دستمزد این قشر مهم جامعه برنامه های کاربردی و عملیاتی داشته باشند.

اصلانی افزود: طی چند دهه گذشته دستمزد کارگران به موازات نرخ تورم افزایش نیافته است و شرایط معیشتی کارگران نیاز به بهبود دارد.

دبیر خانه کارگر استان همدان معتقد است: با بهبود وضعیت معیشتی مردم و افزایش ارزش پول ملی باید اعتماد مردم را جلب کرد تا مشارکت در انتخابات هم گسترده‌تر باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز