خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای اطلاع رسانی دولت در شیراز:

باید از ایجاد فضای دو قطبی در جامعه جلوگیری شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۶۷۴۸

رئیس شورای اطلاع رسانی دولت گفت: مسئولان روابط عمومی‌ها در واقع مسئولان طراحی عملیات رسانه‌ای هستند و در این حوزه باید به صورت هنرمندانه و هوشمندانه فعالیت کنند.

به گزارش ایلنا، سپهر خلجی در نشست مشترک شورای اداری و شورای هماهنگی روابط عمومی های فارس با تاکید بر اهمیت انتخابات پیش رو گفت: همه در تمام سطوح باید نهایت تلاش خود را بکنند تا شاهد مشارکت حداکثری مردم در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی باشیم.

وی ادامه داد: باید سعی کنیم از به وجود آمدن فضای دو قطبی در جامعه جلوگیری شود و همه مردم با سلایق مختلف بتوانند در انتخابات شرکت کنند و یک انتخابات پر شور رقم بخورد.

رئیس شورای اطلاع رسانی دولت گفت: باید تلاش کنیم در اتفاقاتی که در کشور رخ می‌دهد روایت صحیح را با سرعت عمل و با شفافیت به مردم بگوییم.

وی افزود: هر جا نتوانیم روایت اول را بگوییم باعث می‌شود زمینه سوء استفاده دشمن فراهم شود و آنها با ترفندهای رسانه‌ای بخواهند مردم را فریب دهند و روایت را به دروغ به آنها القا کنند.

خلجی ادامه داد: وظیفه ما در حوزه اطلاع رسانی این است که با تبیین دستاوردها و خدمات و رفع شبهات، امید را در دل مردم زنده کنیم.

رئیس شورای اطلاع رسانی دولت ضمن ابراز خرسندی از ایجاد کمیته رفع شبهات فضای مجازی در استان فارس گفت: با رفع این شبهات در بین مردم، اقدامات دشمنان در ایجاد تصویر غلط از نظام و دولت خنثی می‌شود.

 خلجی با بیان اینکه بر اساس مصوبه دولت، مسئولیت اطلاع رسانی هر دستگاه بر عهده مدیر دستگاه است، گفت: مدیران باید سعی کنند با تلاش بی وقفه عقب ماندگی ها را جبران کنند و آنها را به طور شفاف به مردم گزارش دهند.

وی افزود: مسئولان روابط عمومی‌ها در واقع مسئولان طراحی عملیات رسانه‌ای هستند و در این حوزه باید به صورت هنرمندانه و هوشمندانه فعالیت کنند.

رئیس شورای اطلاع رسانی دولت خواستار شد: تا یک ماه آینده حوزه‌های اطلاع رسانی دستگاه‌ها بر اساس سیاست‌های جدید مورد بازنگری قرار گیرند و روند‌های اشتباه اصلاح شوند.

خلجی گفت: باید برای همه پروژه‌ها و خدماتی که بر زندگی مردم تأثیر دارند، پیوست رسانه‌ای در نظر گرفته شود و در زمینه‌ی تبلیغات آنها تلاش مؤثر صورت گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز