خبرگزاری کار ایران

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استانداری:

دفتر فناوری اطلاعات استانداری قزوین از بخش خصوصی حمایت می‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۴۲۶۰

مدیر فناوری اطلاعات، امنیت فضای مجازی و شبکه دولت استانداری قزوین گفت: از سیاست‌های مهم دفتر فناوری اطلاعات استانداری، حمایت از بخش خصوصی و سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان خواهد بود و در راستای رفع مشکلات سازمان نصر استان از هیچ تلاشی فرو گذار نخواهیم بود.

به گزارش ایلنا، یاور عابدی  در جلسه انتخاب رئیس و اعضای هیأت مدیره هفتمین دوره سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان که در استانداری قزوین برگزار شد، گفت: فناوری اطلاعات را می‌توان یکی از مهم‌ترین ابزار عصر حاضر در خصوص حکمرانی و دستیابی به جامعه‌ای پویا قلمداد کرد.

مدیر فناوری اطلاعات، امنیت فضای مجازی و شبکه دولت استانداری قزوین در ادامه به نقش بخش خصوصی فعال در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات اشاره کرد و افزود:  امروزه موضوع فناوری اطلاعات یکی از بحث‌های فراگیر و بخش جدایی‌ناپذیر از کسب‌وکارها  است و توسعه و پیشرفت با تقویت زیرساخت‌های حوزه فناوری اطلاعات امکان پذیر است.

وی با اشاره به مهمترین ترندهای ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: امروزه ترندهای تکنولوژی مانند هوش مصنوعی، اینترنت اشیا، بلاکچین، رایانش ابری، شبکه 5G و سایر تکنولوژی‌های پیشرفته، نقش مهمی در کسب و کارها خواهند داشت.

این مسئول افزود: با توجه به سرعت بالای رشد حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات تقریبا هر ۵ سال یک بار تکنولوژی عوض می‌شود و دیگر نمی‌توان مانند گذشته عمل کرد، چشم‌ها را باید شست و کارها را با روش‌های نوین و خلاقانه انجام داد.

وی با اشاره به فعالیت سازمان نصر در استان گفت: ایجاد تعامل و هم‌افزایی بین سازمان نصر، دستگاه های اجرایی استان و دانشگاه ها برای تقویت حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات استان و تبدیل آن به قطب در یکی از شاخه‌های مهم زیست بوم فناوری در کشور بسیار موثر است.

این مسئول افزود: توجه به نیازهای رفاهی اعضای سازمان، برگزاری نمایشگاه ها، همایش‌ها و دوره‌های آموزشی در استان در برنامه‌های ریاست جدید سازمان باعث شبکه سازی در این حوزه، تقویت، هویت بخشی و افزایش روحیه اعضای سازمان خواهد بود.

در این جلسه حامد یعقوبی با کسب اکثریت آراء به‌ عنوان رئیس سازمان، محسن شیخ سلیمانی به‌عنوان نایب رئیس اول و محمدرضا آقا بابا مومن تفرشی، به‌عنوان نائب رئیس دوم انتخاب شدند؛ همچنین علی حاج شفیعها نیز به‌عنوان خزانه‌دار سازمان و مهدی آهنی‌ها به عنوان نماینده سازمان در شورای مرکزی انتخاب شد.

گفتنی است، سازمان نظام صنفی رایانه‌ای یا به اختصار نصر براساس قانون حمایت از پدیدآورندگان نرم‌افزار و آیین‌نامه مصوب هیأت وزیران فعالیت خود را آغاز کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز