خبرگزاری کار ایران

سرپرست پلیس راه استان:

جاده‌های کرمانشاه "مه" گرفته‌اند/تردد غیرضروری؛ ممنوع

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۲۸۷۶

سرپرست پلیس راه استان کرمانشاه از مه گرفتگی بیشتر محورهای استان خبر داد و از رانندگان خواست از تردد غیرضروری در این شرایط اجتناب کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، سرهنگ عبدالحسین زارع، با اشاره به مه گرفتگی محورهای استان، گفت: امروز (یکشنبه، ۱۰ دی) برای دومین روز متولی از صبح زود شاهد پدیده مه گرفتگی در غالب محورهای استان هستیم.

وی افزود: این مه گرفتگی در محورهای کامیاران-کرمانشاه، کرمانشاه، اسلام آباد غرب-حمیل، روانسر-کرمانشاه و گردنه "مله ماس" شدیدتر از دیگر نقاط استان است.

سرپرست پلیس راه استان کرمانشاه گفت: در شرایط مه گرفتگی دید افقی بسیار کم شده و نیاز است رانندگان بیش از هر زمان رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی را داشته باشند.

زارع با تاکید بر اجتناب از تردد غیرضروری رانندگان در این شرایط جوی، از آنها خواست تا در صورت لزوم انجام سفر، حتما پیش از حرکت از سلامت فنی خودرو و بویژه سیستم گرمایشی و چراغ های مه شکن اطمینان حاصل کنند.

وی همچنین از رانندگان خواست پیش از حرکت از طریق تماس با شماره ۱۴۱ از وضعیت راه ها مطلع شوند.

وی افزود: در این شرایط که دید افقی بسیار کاهش می‌یابد نیاز است رانندگان هنگام تردد در جاده‌های استان از چراغ مه شکن یا چراغ جلویی خودرو با نور پایین استفاده کنند.

زارع گفت: در این شرایط هرگونه توقف در مسیر می تواند خطرآفرین باشد، بنابراین رانندگان در صورت ایجاد مشکل فنی یا تصادف باید خودرو را سریعا به حاشیه جاده منتقل کرده و چراغ راهنمای چهارطرف را روشن کنند.

به گفته سرپرست پلیس راه استان کرمانشاه، در حال حاضر بیش از ۶۰ تیم گشت محسوس و نامحسوس محورهای استان را تحت رصد دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز