خبرگزاری کار ایران

فرماندار شیراز:

نمایشگاه گردشگری پارس فرصتی برای معرفی توانمندهای فارس است

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۲۴۸۹

فرماندار شیراز گفت: با برگزاری نمایشگاه بین المللی گردشگری پارس -شیراز به دنبال توسعه گردشگری هستیم و با توجه به حضور مهمانان خارجی دراین نمایشگاه، این رویداد می‌تواند صادر کننده فرهنگ غنی ملی مذهبی خودمان در بین مدعوین بین‌المللی باشد.

به گزارش ایلنا، لطف‌اله شیبانی  با حضور در دبیرخانه این دو نمایشگاه تخصصی و در جمع اعضای ستاد اجرای نمایشگاه گفت‌: خوشبختانه تیمی که متولی برگزاری این رویداد بزرگ و بین المللی است، تلفیقی از بخش‌های دولتی و خصوصی است، که عملا برگزار کننده شرکت توسعه گردشگری فارس است.

وی با مثبت ارزیابی کردن فعالیت‌های انجام شده از سوی ستاد اجرای نمایشگاه گردشگری پارس-شیراز افزود: این تیمی که ما امروز شاهد فعالیت آنها هستیم، با توجه به ارایه برنامه‌ها تیم بسیار خوب وتوانمندی است که با انگیزه و صلابت پای کار ایستاده‌اند.

 فرماندار شیراز ابراز امیدواری کرد که سیزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری پارس-شیراز امسال با کیفیت و تاثیر گذاری بیشتر در بین نمایشگاه‌های برگزار شده در استان و حتی در کشور باشد.

شیبانی در خصوص تاثیر این دو نمایشگاه تخصصی در ابعاد مختلف عنوان کرد: اساساً خود گردشگری موتور محرک و عامل اصلی در پیشبرد مسائل فرهنگی واجتماعی و همچنین اشتغال و توسعه اقتصاد است.

وی خاطرنشان کرد: اگر این موتور محرک به خوبی به حرکت در آید مطمئناً یکی از اصلی‌ترین آثار که خواهد داشت حل مشکل اشتغال خواهد بود و به دنبال آن حل مشکل اقتصادی در پی آن می‌آید. 

رئیس شورای تامین شهرستان شیراز به تاثیرات فرهنگی این نمایشگاه نیز اشاره و در پایان از تمام دست اندکاران و برگزار کنندگان این نمایشگاه تخصصی تقدیر کرد.

بنابراین گزارش، سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری پارس-شیراز و چهاردهمین نمایشگاه ملی صنایع دستی از سیزدهم تا شانزدهم دی ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان فارس_شهرک گلستان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز