خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات فارس:

قرارگاه رسانه‌ای انتخابات در هر شهرستان تشکیل شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۱۶۰۴

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری فارس بر ضرورت انتشار اخبار امید آفرین تاکید کرد و گفت: می بایست برای اطلاع رسانی صحیح، قرارگاه رسانه‌ای انتخابات در هر شهرستان با محوریت کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات تشکیل شود.

به گزارش ایلنا، عباس فرج زاده در نشست تخصصی "روابط عمومی پویا زمینه ساز انتخابات مطلوب" اظهار داشت: مشارکت پرشور در انتخابات یک رسالت همگانی است که باید نسبت به آن اهتمام داشته باشیم.

وی با بیان اینکه این نشست  با هدف هم افزایی و بیان منسجم دستاوردهای دولت برگزار می شود، اظهار داشت: برای امیدآفرینی مطلوب در سطح جامعه ایجاد شبکه های اطلاع رسانی ضروری است و نقش روابط عمومی ها دراین حوزه ارزنده است.

استاندار فارس از فرآیند امیدآفرینی به عنوان مهمترین رسالت روابط عمومی ها یاد کرد و افزود: باید از کلیشه های رایج با نگاهی نو و تفکری نوین عبورکرد و از ظرفیت های رسانه ای و اطلاع رسانی به نحو مطلوبی بهره مند شویم.

فرج زاده با تاکید بر این موضوع که امیدآفرینی ارتباط مستقیمی با مشارکت گسترده در انتخابات دارد، بیان داشت: هم افزایی ظرفیت هایی که در اختیار رسانه ها و روابط عمومی ها است در راستای انتخابات پرشور نقش موثری دارد.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری فارس عنوان کرد: برای برگزاری انتخابات پرشور مجموعه ای از باید و نبایدها را پیش روی خود می‌بینیم و در این راستا باید با نگاهی هنرمندانه دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی را بیان کرد.

وی با یادآوری این موضوع که اقناع افکار عمومی حاصل تلاش مشترک روابط عمومی ها با مشارکت رسانه‌ها است، خاطرنشان کرد: دلسردی و نگرانی مردم نسبت به خدمات دستگاه‌های اجرایی خط قرمزی است که روابط عمومی ها و رسانه ها باید نسبت به این موضوع نگاه ویژه‌ای داشته باشند.

فرج زاده در بخش دیگری از سخنانش خواستار برپایی رویدادهای رسانه ای و اطلاع رسانی های موثر حول محور امیدآفرینی شد و بیان داشت: بر اساس یافته های علمی مدت زمان اثربخشی هر رویداد سه تا چهار روز است و باید از هم اکنون تا زمان برپایی انتخابات نسبت به این موضوع به صورت مستمر اهتمام داشته باشیم.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری فارس با بیان اینکه بازنشر خدمات نقش ارزنده ای در امیدآفرینی دارد، بیان داشت: جریان دشمن تمرکز ویژه ای بر انتشار اخبار ناامید کننده دارد و باید نسبت به این موضوع توجه ویژه ای داشت و سیستم دفاعی منسجمی را برای خنثی سازی توطئه های دشمن بکار برد.

فرج زاده با بیان اینکه هدف نهایی رفیع نشان دادان توانمندی های نظام مقدس جمهوری اسلامی است، تصریح کرد: امیدواریم از تمامی ظرفیت های دستگاه های اجرایی در این زمینه بهره مند شویم و فضایی با نشاط پیش رو داشته باشیم.

وی از انتخابات به عنوان یکی از بزنگاه های مهم نظام جمهوری اسلامی ایران یاد کرد و افزود: هدف دشمن اختلاف افکنی میان مردم و نظام است و بر همین اساس انتظار داریم پس از برگزاری این همایش در شهرستان های استان فارس قرارگاه ویژه رسانه ای با اهداف اطلاع رسانی، امیدآفرینی و بیان داستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برپا شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز