خبرگزاری کار ایران

گازگرفتگی در سنقروکلیایی ۲ قربانی گرفت

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۷۵۳۵

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از جان باختن دو نفر در سنقر و‌ کلیایی بر اثر مسمومیت با گاز منوکسید کربن خبر داد.

به گزارش ایلنا از کرمانشاه، مسعود قلعه سفیدی، اظهار کرد: این حادثه ساعت ۸:۳۰ صبح امروز (۲۲ آذر) ماه گزارش شد و بلافاصله نیروها به محل اعزام شدند.

وی افزود: دراین حادثه که در روستای "کل کل" شهرستان سنقر و کلیایی رخ داد، متاسفانه دو مرد ۶۷ ساله و ۷۰ ساله دچار مسمومیت با گاز منوکسید کربن شده و جان خود را از دست دادند.

قلعه سفیدی گفت: این حادثه به دلیل نشت گاز از بخاری رخ داده است.

رئیس اورژانس کرمانشاه با تاکید بر لزوم استفاده از وسایل گرمایشی استاندارد، بر رعایت نکات ایمنی هنگام نصب این وسایل تاکید کرد.

قلعه سفیدی گفت: متاسفانه برخی افراد رعایت این نکات را جدی نگرفته و همین امر موجب می شود که هر از چند گاهی شاهد وقوع این اتفاقات تلخ باشیم.

این مسئول گفت: گاز منوکسیدکربن شوخی بردار نیست و می تواند به راحتی ظرف چندساعت، بدون سر و صدا جان افراد را گرفته و آنها را از پای درآورد و به همین علت لقب "قاتل خاموش" را به خود گرفته است.

قلعه سفیدی گفت: متاسفانه در همین هفته جاری دو نفر دیگر در استان به دلیل مسمومیت با گاز منوکسیدکربن قربانی شدند و این امر می طلبد افراد توصیه های ایمنی در خصوص استفاده از وسایل گرمایشی را جدی بگیرند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز