خبرگزاری کار ایران

شروع عملیات لایروبی بندر باسعیدو با اعتباری بالغ بر 122 میلیارد تومان

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۵۱۳۸

مدیرکل شیلات هرمزگان از شروع عملیات لایروبی بندر باسعیدو با اعتباری بالغ بر 122 میلیارد تومان و به میزان ۳۵۰ هزار متر مکعب حجم لایروبی با همت سازمان شیلات ایران خبر داد.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، مسعود بارانی با اشاره به اینکه قشم را می توان نگین فعالیت های شیلاتی و به ویژه صیادی استان و کشور خواند گفت: صید و صیادی در شهرستان قشم از دیرباز جایگاه ویژه‌ای داشته است ‌و با حمایت های سازمان شیلات ایران و شیلات هرمزگان در این شهرستان توانسته همگام با پیشرفت در بخش آبزی پروری، فعالیت های صیدو صیادی در قشم را نیز ارتقا دهد.

بارانی با اشاره به اهمیت و جایگاه بندر صیادی باسعیدو تسریع در انجام عملیات لایروبی بندر باسعیدو با توجه مطالعات صورت گرفته ضروری خواند.

وی با اشاره به اینکه شیلات هرمزگان در حوزه خدمات صیادی و بنادر صیادی اقدامات بسیار خوبی داشته است تصریح کرد: با توجه به تلاش های صورت گرفته و همچنین وضعیت خوب پروژه‌های احداث، بهسازی و ساماندهی بنادر صیادی خوشبختانه شاهد رشد و پیشرفت قابل توجهی در روند اجرای پروژه‌های بنادر صیادی در استان هرمزگان هستیم.

مدیر کل شیلات هرمزگان با بیان اینکه قشم رتبه اول تولیدات شیلاتی استان هرمزگان را به خود اختصاص داده است گفت: این مهم بیانگر حمایت ها و پشتیبانی های سازمان شیلات ایران و شیلات استان است.

مسعود بارانی خاطر نشان کرد: شهرستان قشم رتبه اول صید ساردین و متو در کشور را دارا است و این شهرستان بیش از 70 درصد از صید ماهیان سطح‌زی ریز استان را به خود اختصاص داده است.

بارانی با اشاره به قدمت و اهمیت بندر صیادی باسعیدو گفت: این بندر صیادی با حدود ۱۵۰ فروند شناور صیادی و بیش از ۸۶۰ نفر صیاد بخش قابل توجه ای از فعالیت صید و صیادی دستان را به خود اختصاص داده است.

وی با تشکر از حمایت های خوب سازمان شیلات ایران و استانداری هرمزگان گفت: خوشبختانه اهتمام خوبی برای ساماندهی، توسعه و بهسازی بنادر صیادی با توجه به اهمیت آن دیده می شود که بی تردید نتایج خوبی را شاهد خواهیم بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز