خبرگزاری کار ایران

یک مسئول:

خمام بیمارستان ندارد/ درمانگاه تخصصی با کمک و مشارکت خیرین در این شهرستان ساخته می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۴۳۱۰

سرپرست فرمانداری خمام با بیان اینکه این شهرستان بیمارستان ندارد، گفت: ساخت درمانگاه تخصصی در خمام در دستور کار قرار دارد.

به گزارش ایلنا از خمام، حسن آدمیت اظهار کرد: مساله پسماند در خمام با کمک مدیریت شهری، مسؤولان شهرستانی و استان در حال ساماندهی است.

وی با اشاره به ظرفیت‌ها و قابلیت‌های خمام افزود: تقویت زیرساخت‌های شهرستان تازه تأسیس مورد تاکید است.

سرپرست فرمانداری خمام با تاکید بر لزوم استقرار ادارات در این شهرستان، اضافه کرد: فعالیت ادارات در شهرستان منجر به جلب رضایت مردم در پیشبرد کارها می‌شود.

آدمیت با اشاره به شرایط فعالیت ادارات در خمام، بیان کرد: ادارات در شهرستان تازه تأسیس خمام به صورت نمایندگی اداره می‌شود و هنوز چارت سازمانی برای برخی ادارات تعریف نشده است.

وی از حضور یک شهید گمنام در خمام خبر داد و افزود: پیکر شهید گمنام همزمان با شهادت فاطمه زهرا (س) در خمام تشییع و به خاک سپرده می‌شود.

سرپرست فرمانداری خمام با بیان اینکه این شهرستان فاقد بیمارستان است، گفت: درمانگاه تخصصی با کمک و مشارکت خیرین در خمام ساخته می‌شود.

آدمیت با بیان اینکه کلنگ احداث درمانگاه در دهه فجر به زمین زده می‌شود، اضافه کرد: تمام تلاش مجموعه شهرستان تأمین زیرساخت‌های درمانی در خمام است.

وی با اشاره به ظرفیت‌های گردشگری خمام، افزود: خمام دارای اقامتگاه‌های بومگردی فراوان است و بخشی از زیرساخت‌های گردشگری این شهرستان فراهم شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز