خبرگزاری کار ایران

شبکه بزرگ قاچاق دام زنده قاچاق در هرمزگان متلاشی شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۲۷۵۹

رئیس کل دادگستری هرمزگان از توقیف محموله بزرگ دام زنده قاچاق در شهرستان بندرلنگه خبر داد.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، مجتبی قهرمانی اظهار کرد: محموله ۱۷۸ رأسی دام قاچاق که توسط قاچاقچیان به وسیله دو دستگاه کامیون از استان فارس به بندر لنگه منتقل شده بود، با صدور دستور قضایی، شناسایی و توقیف شد.

وی در ادامه افزود: قاچاقچیان قصد داشتند در فرصتی مناسب این دام‌های مولد و کشتاری بومی را تحت عنوان دام خارجی به یکی از کشور‌های حاشیه خلیج فارس ارسال کنند که خوشبختانه با اقدام به موقع دستگاه قضایی استان و عملیات ضربتی مأموران از خروج این محموله بزرگ از مرز‌های کشور جلوگیری شد.

قهرمانی تصریح کرد: در این عملیات علاوه بر توقیف کامیون‌های مورد نظر قاچاقچیان، اسکورت‌های مسلح نیز دستگیر شدند. بررسی و برخورد با تمام ابعاد این شبکه در دستور کار است. وی گفت: افراد دستگیر شده با صدور قرار تأمین کیفری، جهت تکمیل روند تحقیقات و سیر مراحل قانونی در بازداشت به سر می‌برد.

رئیس کل دادگستری هرمزگان همچنین با اشاره به آثار زیان‌بار قاچاق بر پیکر اقتصاد کشور، تأکید کرد: دستگاه قضایی استان در راستای عمل به وظایف قانونی خود اجازه هیچ گونه فعالیت سودجویانه‌ای را به قاچاقچیان نخواهند داد و با تمام توان و بدون اغماض با آن‌ها برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز