خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد؛

سهم ۸۰ درصدی کارت سوخت شخصی شهروندان آذربایجان غربی در سوخت گیری آزاد

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۲۶۷۹

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه گفت: ۸۰ ‌‎درصد ‌شهروندان آذربایجان غربی از کارت سوخت شخصی برای سوختگیری آزاد استفاده می‌کنند.

‌احمد مجرد در گفت و گو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: اجرای برنامه مدیریت کارت‌های ‌اضطراری مازاد در جایگاه‌های عرضه فرآورده‌های ‌نفتی در راستای مدیریت مصرف سوخت، جلوگیری از عرضه خارج از شبکه فرآورده‌های نفتی، تحلیل مصرف فرآورده‌های نفتی و لزوم ‌استفاده از ‌کارت سوخت شخصی توسط شهروندان است.

وی با بیان اینکه ۸۰درصد شهروندان استان از کارت سوخت شخصی جهت سوخت گیری استفاده می کنند گفت: استفاده از کارت‌های سوخت شخصی از سوی رانندگان در جایگاه‌ها علاوه بر مدیریت زمان و تحلیل مصرف باعث ساماندهی کارت‌های سوخت و میزان مصرف خواهد بود.

وی اظهار کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته توسط دولت ۹۰ درصد مردم باید از کارت سوخت شخصی برای سوخت‌گیری خودروهای خود اقدام کنند.

مجرد هدف از اجرای طرح استفاده از کارت سوخت شخصی را هدایت مردم به سمت استفاده از سهمیه  سوخت آزاد شارژ شده کارت سوخت شخصی و جلوگیری از قاچاق سوخت عنوان کرد.

مجرد افزود: شهروندان توجه داشته باشند در کارت‌های سوخت شخصی افراد علاوه بر سهمیه ۶۰ لیتری یارانه‌ای ماهانه، سهمیه ۱۵۰ لیتری سوخت آزاد نیز شارژ می‌شود و در زمان دریافت سوخت از جایگاه پس از اتمام سهمیه ۶۰ لیتری می‌توانند از سهمیه ۱۵۰ لیتری سوخت آزاد کارت خود استفاده کنند.

وی عنوان کرد: سهمیه یارانه‌ای ۶۰ لیتری بنزین کارت‌های سوخت شخصی تا ۹ ماه قابل ذخیره است اما سهمیه ۱۵۰ لیتری آزاد شارژ شده پایان هر ماه در صورت عدم استفاده باطل و مجددا در ابتدای ماه شارژ می شود.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه ادامه داد: در صورت جا ماندن کارت سوخت در جایگاه‌های عرضه فرآورده‌های نفتی ‌شهروندان می‌توانند برای اطلاع از وضعیت کارت به نشانی اینترنتی ‌https://scs.niopdc.ir‌ ‌مراجعه و یا با سامانه یکپارچه ارتباط با مشتریان ۰۹۶۲۷ تماس حاصل کنند.

‌مجرد همچنین به نحوه صدور کارت ‌هوشمند سوخت خودروهای نو شماره و خودروهای نو پلاک اشاره کرد و بیان داشت: مالکین ‌وسایل نقلیه نو شماره و همچنین مالکین محترم وسایل نقلیه نو پلاک که کارت هوشمند سوخت ‌خود را دریافت نکرده‌اند، جهت ثبت درخواست تولید کارت هوشمند سوخت به دفاتر پلیس + ۱۰ ‌مراجعه کنند.‌

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز