خبرگزاری کار ایران

از شب گذشته تاکنون؛

آتش سوزی در مناطق جنگلی گیلان / تلاش‌ها برای خاموش کردن آتش سوزی ادامه دارد

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۱۷۷۶

سرپرست اداره کل مدیریت بحران استانداری گیلان از آتش گرفتن ۱۲ هکتار از عرصه‌های جنگلی در شهرستان‌های آستارا، لنگرود، رودبار، سیاهکل و شفت خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، محمدرضا حق بین با اشاره به وزش باد گرم در ۲ روز گذشته گفت: ۴ هکتار از مناطق جنگلی سی دشت و دشتامان رودبار بر اثر وزش باد گرم دچار حریق شده و ۲۰ نفر از نیرو‌های منابع طبیعی به محل این آتش سوزی‌ها اعزام شده و در حال اطفای حریق هستند.

وی از شروع دوباره آتش سوزی در جنگل‌های چیچال بخش خورگام و دامنه درفک رودبار از ساعت ۷ امروز پس از مهار شدن آتش سوزی خبر داد و اضافه کرد: در حال حاضر حدود ۵۰ نفر از نیرو‌های منابع طبیعی، هلال احمر، بسیج و مردم منطقه برای مهار آتش در تلاش هستند.

سرپرست اداره کل مدیریت بحران استانداری گیلان از آتش سوزی در ۴ هکتار از عرصه‌های جنگلی منطقه لوامبر و لاپشت شهرستان شفت خبر داد و گفت: ۳۳ نیروی منابع طبیعی هم در این مناطق در حال خاموش کردن آتش سوزی هستند.

محمدرضا حق بین همچنین از آتش گرفتن ۴ هکتار جنگل در منطقه اسبراهان و بیشک شهرستان سیاهکل خبر داد و افزود: ۱۵ نفر از نیرو‌های امدادی و مردمی در تلاشند تا این آتش سوزی‌ها را مهار کنند.

وی همچنین به یک مورد حریق مرتع در مرز بین آستارا و اردبیل خبر داد و گفت نیرو‌های منابع طبیعی برای خاموش کردن آتش در این منطقه حضور دارند.

سرپرست اداره کل مدیریت بحران استانداری گیلان گفت: حریق شب گذشته در آستارا، رضوانشهر، لنگرود و شفت ۴ هکتار از عرصه‌های طبیعی در این شهرستان‌ها را سوزاند که آتش سوزی‌ها مهار شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز