خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار فارس خبرداد؛

تمدید مجوز دورکاری روز‌های پنج‌شنبه دستگاه‌های اجرایی فارس

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۰۳۱۱

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس گفت: بر اساس ارزیابی گزارشات دستگاه‌های اجرایی و موافقت استاندار فارس مجوز دورکاری روز پنج‌شنبه دستگاه‌هایی که ضوابط قانونی دورکاری را رعایت کرده بودند، صادر شد.

به گزارش ایلنا، عبدالعلی کریمی در خصوص دورکاری روز پنجشنبه ادارات گفت: با دستور استاندار فارس، تمدید دورکاری روز‌های پنج‌شنبه از تاریخ، ۲ آذرماه ۱۴۰۲ به مدت سه ماه تا پایان سال‌جاری برای دستگاه‌های اجرایی که قانون دورکاری را به صورت کامل و واقعی اجرا کرده بودند و گزارش عملکرد دورکاری کارکنان آنان تحویل استانداری شده و بررسی‌های لازم صورت گرفته، مورد موافقت قرار گرفته و صادر شده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس افزود: مجوز دورکاری دستگاه‌هایی که گزارش آنان تحویل استانداری نشده و یا مورد تایید ارزیابان استانداری قرار نگرفته لغو می‌شود و به عنوان مرخصی محاسبه می‌شود.

او تاکید کرد: بر اساس مقررات بیمارستان‌ها، مراکز امدادی و اتفاقات، خدمات امداد جاده‌ای، مراکز بهداشتی و درمانی، اورژانس، شعب بانک‌ها، بخش‌های عملیاتی و دارای نوبت‌کاری، آتش‌نشانی و مراکز انتظامی، تأمین کالا‌های ضروری، بخش عملیاتی خدمات پست مشمول برنامه دورکاری نشده و باید طبق روال قبل ارائه خدمت کنند.

اسامی دستگاه‌های مشمول و غیر مشمول، از طریق شبکه دولت، به دستگاه‌های مختلف ارسال شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز