خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی استان مرکزی:

شناسایی استعدادهای کارکنان وظیفه در دستور کار ویژه قرار دارد

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۹۷۶۶

فرمانده انتظامی استان مرکزی با بیان اینکه شناسایی استعدادهای کارکنان وظیفه در دستور کار ویژه قرار دارد و این مهم با جدیت پیگیری می‌شود، گفت: ارتقای سطح کیفی آموزش‌های مهارتی از طریق الگوهای برتر، مهمترین هدف مسابقات مهارتی کارکنان وظیفه است.

به گزارش ایلنا، سردار هادی رفیعی‌کیا با اشاره به برگزاری اولین دوره مسابقات مهارتی کارکنان وظیفه، افزود: شناسایی، استعدادیابی و انتخاب افراد ماهر از بین کارکنان وظیفه، بهره‌گیری از مهارت‌های برتر در امر خدمت سربازی دوره ضرورت، افزایش جذابیت دوره خدمت ضرورت، از اهداف این دوره از مسابقات است.

وی ادامه داد: افزایش انگیزه و خلاقیت و بروز استعدادها در کارکنان وظیفه دارای مهارت، ترویج و تقویت فرهنگ مهارت آموزی در نیروهای مسلح، ایجاد فرصت مناسب برای شکوفایی مهارت‌ها و افزایش اشتغال در بین کارکنان وظیفه از دیگر اهداف این دوره از مسابقات است.

فرمانده انتظامی استان مرکزی اظهار داشت: این مسابقات با محوریت قرارگاه مرکزی مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح در 15 رشته مهارتی و در 4 مرحله شهرستانی، استانی، سازمانی و کشوری برگزار می‌شود.

سردار رفیعی‌کیا تصریح کرد: در مرحله شهرستانی براساس خود اظهاری کارکنان وظیفه دارای مهارت، آزمایش‌های لازم توسط داوران انجام می‌شود و یک نفر برتر در هر رشته به مرحله استانی راه پیدا می‌کند.

وی بیان داشت: تمامی کارکنان وظیفه که دارای مهارت هستند پس از ثبت نام در مراحل شهرستانی، استانی و کسب رتبه‌های برتر، به اردوی آماده‌سازی مسابقات سازمانی اعزام می‌شوند و انتخاب این افراد پس از اخذ آزمون کتبی و انجام مصاحبه صورت می‌گیرد.

فرمانده انتظامی استان مرکزی تأکید کرد: این دوره از مسابقات به شکل عملی و پروژه‌‌محور برگزار می‌شود. 3 نفر از برترین افراد در هر رشته مهارتی از ارگان‌های مختلف نیروهای مسلح به اردوی کشوری اعزام و تقدیر می‌شوند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز