خبرگزاری کار ایران

فرمانده سپاه نینوا استان خبرداد؛

اجرای بیش از چهار هزار برنامه به مناسبت هفته بسیج در گلستان

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۹۳۳۸

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان گفت: بیش از چهار هزار برنامه در هفته‌ بسیج در گلستان برگزار می شود که از این تعداد ۵۰ برنامه شاخص است.

به گزارش ایلنای گلستان، سردار علی ملک‌شاهکوهی در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: اعزام گروه‌های جهادی تخصصی کشاورزی،اعزام گروه‌های جهادی تخصصی عمران، اعزام تیم های جهادی پزشکی به مناطق محروم گلستان و برگزاری جشنواره ورزشی پایگاه‌های مقاومت بسیج، طرح نذر ظهور ارائه خدمت در پایگاه های مقاومت بسیج از جمله برنامه‌هایی است که در طول این هفته برگزار خواهد شد.

ملک‌شاهکوهی با اشاره به افتتاح ۵۶ پروژه محرومیت‌زدایی ابراز کرد: سنت حسنه اهداء ۴۶۴ جهیزیه با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره)، ویژه برنامه تلویزیونی فرزندان آفتاب، افتتاح مرکز مشاوره خانواده مهر، همایش نخبگان علمی و جهاد تبیین و همایش زنان دفاع مقدس از خانه تا خط مقدم از دیگر برنامه‌هایی است که در این هفته پیگیری می‌کنیم.

وی به افتتاح پروزه مخزن آب شرب ۲۰۰ متر مکعبی اشاره کرد و گفت: پویش نذر خون، همایش زنان، اسوه‌های صبر و مقاومت، همایش زن آیینه تمام نمای ایثار و فداکاری، یادواره شهدای زن اهل سنت کشور در بندرترکمن و همایش دختران امروز زنان و مادران فردا، رزمایش سفیران مهر یادواره شهدای زنان ایثارگر، شهداء کارگری و زیارت از خانواده شهداء ایثارگران و جانبازان برپایی مراسم آبروی محله و یادواره خانگی شهدا از دیگر برنامه‌هایی است که می‌توانیم در هفته بسیج به آن اشاره کنیم‌.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز