خبرگزاری کار ایران

بار دیگر مردم چهارمحال و بختیاری حماسه آفریدند

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۸۹۲۱

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: مردم استان بار دیگر حماسه آفریدند و با حماسه خودجوش و مردمی از رئیس جمهور تقدیر و تشکر کردند.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، غلامعلی حیدری در شامگاه پنج شنبه در نشست شورای اداری استان اظهارداشت: امروز روز به یاد ماندنی بود و امروز مردم حماسه آفریدند.

وی افزود: حماسه خود جوش امروز مردم غیور استان پاسخ به کارهای بزرگ رئیس‌جمهور در این استان است.

حیدری بیان کرد: در دور دوم سفر رئیس‌جمهور به استان ۳۰پروژه عمرانی، خدماتی و تولیدی افتتاح و به بهره برداری رسید.

وی با اشاره به اینکه ۴هزار مسکن ملی روستایی و شهری افتتاح شد خاطر نشان کرد: ۲۰۰هکتار زمین برای ۱۲ هزار واحد آماده بهره برداری است و ۴۰۰ واحد طرح جوانی جمعیت به خانواده ها اختصاص یافت.

استاندار چهارمحال بختیاری تصریح کرد: توسعه سه استان زاگرس نشین و کاهش بیکاری و مشکلات اجتماعی، اتمام پروژه های راهبردی و مهم از جمله راه آهن و افزایش پرواز های فرودگاه، تخصص اعتبار به زیرساخت های فرهنگی از جمله درخواست های مهم این استان است.

به گزارش ایلنا، بازسازی ۳۰۰ کیلومتر جاده روستایی، افتتاح ۵۰ کیلومتر چهار بانده در استان, تمرکز شدن ۲۰۰ شرکت دانش بنیان در پارک علم و فناوری، حل تنش آبی استان و آبرسانی به ۲۰۰ روستا با تانکر از جمله طرح های افتتاحیه مهم استان در سفر دوم ریاست جمهوری به چهارمحال و بختیاری بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز