خبرگزاری کار ایران

کندوان مسدود شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۶۹۳۰

فرمانده پلیس راه کندوان از انسداد مقطعی این جاده کوهستانی با هدف ایمن سازی از ساعت ۶ صبح امروز یکشنبه تا ۲۴ آبان ماه خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرگرد محمد احمدی روز یکشنبه در این باره افزود: طبق هماهنگی های انجام شده جاده کندوان از امروز به‌ صورت مقطعی تا روز ۲۴ ماه آبان‌ امسال مسدود می‌شود.

وی اظهار داشت: این محدودیت از ساعت ۶ تا ۱۸ روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه‌شنبه هر هفته و از ساعت ۶ تا ۱۲ ظهر روز چهارشنبه ۲۴ آبان اجرا شده است.

سرگرد احمدی خاطرنشان کرد: در این مدت طرح عملیات توری سنگی، تثبیت دیواره های ریزشی و لق گیری سنگ ها از ارتفاعات کندوان انجام می شود.

فرمانده پلیس راه کندوان از رانندگان مسافران و گردشگران خواست در این بازه زمانی که محدودیت های ترافیکی اعمال می شود از مسیرهای جایگزین هراز و سوادکوه استفاده کنند.

این طرح به صورت مقطعی ماه گذشته در جاده کندوان اجرایی شده بود.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران هم با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰- ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه های استان است.

جاده کرج - چالوس حدود ۱۶۰ کیلومتر طول دارد که نیمی از طول این مسیر که به کندوان شهرت دارد جزو حوزه جغرافیایی شهرستان چالوس است.

مازندران ۱۰ هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که سه محور چالوس، هراز، سوادکوه را به پایتخت و جاده کیاسر مازندران را به سمنان متصل می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز