خبرگزاری کار ایران

برگزاری کارگاه آموزشی گلف در دانشگاه صنعتی کرمانشاه

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۴۹۷۲

به مناسبت روز مربی کارگاه آموزشی گلف با حضور مدرس رسمی فدراسیون گلف و حدود ۲۰۰ شرکت کننده، طی دو روز صبح و بعدازظهر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، الهام اکبری عضو هیات رئیسه فدراسیون گلف و رئیس هیات گلف استان کرمانشاه در حاشیه برگزاری این کارگاه آموزشی با اشاره به استقبال کم نظیر از این رویداد ورزشی، اظهارکرد: پس از برگزاری موفق جشنواره خانوادگی، دانش آموزی و دانشجویی گلف و استقبال پر شور دانشجویان تصمیم بر برگزاری یک دوره کارگاه آموزشی گلف جهت دانشجویان و سایر علاقمندان در رده های سنی مختلف شد.

وی افزود: در این کارگاه محمدعلی قاسمی مدرس رسمی فدراسیون گلف، به آموزش نکات تئوری و عملی گلف پرداخت.

در طی ۲ روز برگزاری کارگاه، آموزش چهار رشته گلف، مینی گلف، وودبال و بهکاپ را به شرکت کنندگان داشتیم.

رئیس هیات گلف استان کرمانشاه با بیان اینکه دانشجویان رشته های مختلف این دانشگاه در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد و به ویژه دانشجویان برق، شیمی، عمران، مکانیک و It  به همراه اساتید خود استقبال خوبی از این جشنواره داشتند، گفت: با ثبت نام و دعوت از علاقمندان در رده های سنی مختلف حدود ۲۰۰ نفر در جشنواره دانشجویی گلف در محل زمین چمن دانشگاه شرکت کردند.

اکبری افزایش قدرت تمرکز، ارتقاء روحیه و نشاط اجتماعی دانشجویان در کنار اساتید و پیوند ورزش و مطالعه در میان قشر دانشجو را از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره عنوان کرد.

وی در ادامه به رویکردهای هیات گلف استان در بُعد همگانی و بُعد قهرمانی این رشته اشاره کرد و گفت: در بُعد همگانی در تلاشیم تا بتوانیم علاقمندان بیشتری را با این رشته آشنا کنیم و در این راه تجهیزات و آموزش های تئوری و عملی را هم به آنها ارائه می دهیم.  

شایان ذکر است یک دوره مسابقه مینی گلف و بهکاپ برگزار و به نفرات برتر جوایز و هدایایی به رسم یادبود اهدا شد.

عضو هیات رئیسه فدراسیون در خاتمه ضمن تقدیر از زحمات قاسمی مربی فرهیخته و شایسته فدراسیون گلف، از همکاری و حمایت های علیرضا دودمان تیپی رئیس دانشگاه صنعتی کرمانشاه، دکتر مجید محدثی معاونت اداری و مالی، بابک عاقل معاونت دانشجویی و فرهنگی، حسین پار اداره تربیت بدنی، مصطفی زنگنه کارشناس تربیت بدنی، نسرین محمدی مجری برگزاری کارگاه، فریبا جعفری، احسان اکبری، نرگس نوری، سعید باتمانی و فردین رضایی مربیان این دوره آموزشی تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز