خبرگزاری کار ایران

یک مقام مسئول خبر داد؛

ساماندهی بیش از یک هزار و 600 واحد فاقد پروانه کسب در هرمزگان

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۴۳۳۷

معاون اموربازرگانی و توسعه تجارت سازمان صمت هرمزگان از ساماندهی بیش از یک هزار و 600 واحدهای صنفی فاقد پروانه کسب در استان خبر داد.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، محمد عباسی گفت: در راستای اجرای ماده ۲۷ قانون نظام صنفی موضوع ساماندهی واحدهای صنفی بدون پروانه کسب، طرح ساماندهی واحدهای بدون پروانه کسب با همکاری اتحادیه های صنفی و اتاق اصناف در سراسر استان همچنان ادامه دارد. 

وی افزود: از ابتدای سال تا کنون بیش از یک هزار و 600  واحدهای  صنفی که  بدون پروانه فعالیت داشتند توسط اتحادیه ها در استان شناسایی و ساماندهی شده‌اند.  

عباسی خاطر نشان ساخت: در این زمینه اتاق اصناف شهرستان‌ها و روسای اتحادیه‌های صنفی باید به طور مداوم صنوف را رصد و صنوف فاقد پروانه کسب را شناسایی و  ساماندهی کنند.  

معاون اموربازرگانی و توسعه تجارت سازمان صمت هرمزگان عنوان کرد: واحدهای فاقد پروانه کسب بعد از اخطار و مهلت قانونی از طرف اتحادیه مرتبط برابر ماده ۲۷ قانون نظام صنفی توسط پلیــس نظارت بر اماکن عمومی نیروی انتظامی پلمپ می‌گردند. 

وی در پایان افزود: در استان 57 هزار واحـد صنفی دارای پروانه کسب در رسته‌های توزیعـی،خدمـاتی و تولیدی فعـالیت می‌کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز