خبرگزاری کار ایران

عمل به قانون انتخابات مشارکت مردم را افزایش می‌دهد

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۲۸۹۵

رئیس ستاد انتخابات استان همدان گفت: عمل به مر قانون انتخابات موجب افزایش حداکثری مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفند ماه سال جاری می‌شود.

به گزارش ایلنا از همدان، حسن رضانیا روز دوشنبه در دوره آموزشی انتخابات ویژه بخشداران مستقل استان‌های لرستان، کرمانشاه، ایلام به میزبانی همدان بیان کرد: انتخابات حساسی در پیش رو است و رهبر معظم انقلاب چهار راهبرد امنیت، رقابت، سلامت و حضور حداکثری را به مسئولان تبیین کردند.

وی افزود: تاکنون توسط وزارت کشور، شورای نگهبان و هیات نظارت استانی در پیش ثبت نام و ثبت نام نهایی اتفاق مبارک رخ داد و شاهد افزایش ثبت نام داوطلبان مجلس شورای اسلامی به ویژه رشد ۳۰ درصدی در استان همدان بودیم.

رضانیا اظهار کرد: بر خلاف اطلاع رسانی و جوسازی های صورت گرفته از همه گرایش و سلایق سیاسی در این انتخابات ثبت نام کردند و این بشارت دهنده کار حماسه سیاسی در ۱۱ اسفند امسال است.

رئیس ستاد انتخابات استان همدان گفت: امنیت و سلامت ۲ شاخصه انتخابات در تراز انقلاب اسلامی است بنابراین همه مسئولان مکلف هستند بر خلاف تلاش دشمن برای بی ثبات سازی، متشنج سازی و ناآرام سازی انتخابات پیش رو حرکت کنند.

رضانیا ادامه داد: دشمن دنبال بی ثباتی سیاسی در کشورمان است و ما باید با حفظ آرامش، از تشنج و اختلاف افکنی و شائبه پراکنی فاصله بگیریم.

وی گفت: سلامت انتخابات از کارکردهای اصلی ستاد انتخابات است و ما مکلف به حرکت در این سمت هستیم.

رئیس ستاد انتخابات استان همدان بیان کرد: همه در برقراری و تامین سلامت انتخابات مسئول هستند و نقش شبکه اجرایی انتخابات مهم و کلیدی است.

رضانیا ادامه داد: بسیاری از افراد از هم اینک در زمینه برگزاری انتخابات تردید ایجاد کردند و عنوان می کنند این انتخابات سالم نیست.

وی تاکید کرد: بهترین راه برای تامین سلامت انتخابات عمل به قانون است که برای این کار باید در گام نخست قانون انتخابات را بدانیم و خوب به آن عمل کنیم.

رضانیا افزود: اعتماد عمومی و افزایش سرمایه اجتماعی برای دستیابی به افزایش مشارکت بسیار مهم است و در این باره مسایل اقتصادی نقش حائز اهمیتی دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز