خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد؛

حضور ۴ ملی پوش کرمانشاهی در مسابقات جهانی کاراته مجارستان

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۰۶۷۹

کاراته کاهای کرمانشاهی فرصت کسب ۶ مدال را دارند

رئیس هیات کاراته استان کرمانشاه از حضور ۴ کاراته کای کرمانشاهی  در بخش آقایان و بانوان در مسابقات جهانی پیش رو خبر داد.

سعید نصرالهی رئیس هیات کاراته استان کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار ایلنا از کرمانشاه با اعلام این خبر افزود: افتخاری بی سابقه در کاراته استان رقم خورده است و در مسابقات جهانی پیش رو  از پنج وزن آقایان سه وزن آن را کاراته کاهای کرمانشاهی تشکیل می دهند که در طول تاریخ ورزش کاراته استان بی سابقه بوده است و به نوعی یک رکورد است.

وی نفرات کرمانشاهی حاضر در تیم ملی کاراته آقایان را علی مسکینی ، امیررضا برزویی و مهدی خدابخشی عنوان کرد و گفت :این افراد با توجه به افتخار آفرینی هایی که در ماه‌های اخیر داشته اند و آمادگی کاملی که دارند با نظر کادر فنی تیم ملی در این رقابت ها حضور خواهد داشت.

وی افزود: در بخش بانوان نیز یک وزن از پنج وزن در اختیار ورزشکار افتخار آفرین کرمانشاهی یعنی  آتوسا گلشاد نژاد است که یکی از شانس های اصلی کسب مدال در این دوره از رقابت ها است.

نصرالهی تصریح کرد: مسابقات جهانی کاراته از از روز سه شنبه دوم آبان ماه در بوداپست مجارستان آغاز خواهد شد که ۱۳۰ کشور دنیا در این دوره از مسابقات برگزار خواهد شد.

رئیس هیات کاراته استان با بیان اینکه  بچه های کرمانشاه در دو بخش آقایان و بانوان در چهار وزن حضور دارند گفت : با توجه به اینکه کاراته کاهای ما در دو سبک چینی نیز حضور دارند در  واقع ۶ فرصت را برای کسب مدال در این دوره از رقابت ها در اختیار دارند.

نصرالهی در پایان نیز با اشاره به حضور کاراته کاهای کرمانشاه در رقابت های مختلف افزود ،:در ماه‌ آینده رقابت های آسیایی قزاقستان در دو رده جوانان و امید برگزار خواهد شد که تا کنون حضور دو ورزشکار در رده امید و دو نفر نیز در کادر فنی قطعی شده است و پس از ثبت نام قطعی نفرات و نظر نهایی فدراسیون افراد نهایی اعلام خواهند شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز