خبرگزاری کار ایران

مدیرکل آموزش و پرورش استان عنوان کرد؛

لزوم ورود جدی مسئولین نواحی و مناطق قزوین در مباحث سوادآموزی

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۹۸۲۵

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین با اشاره به اهمیت حوزه معاونت سوادآموزی گفت: مسئولین مناطق و نواحی به بحث سوادآموزی توجه ویژه داشته باشند.

به گزارش ایلنا، نشست مشترک شورای معاونین اداره کل آموزش و پرورش با مدیران و رئیسان نواحی و مناطق استان قزوین صبح امروز برگزار شد.

نقی سیاهکالی مرادی در این نشست گفت: ما معلمین باید با اقدامات تبیینی دنیای بدون اسرائیل را برای دانش‌آموزان ترسیم کنیم؛ در این راستا راه‌اندازی پویش‌ها و مسابقات فرهنگی و هنری مورد انتظار است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین درباره حوزه سوادآموزی عنوان کرد: نیروهای این حوزه نباید در حوزه‌های دیگر به کارگیری شود و انتصابات هم باید با هماهنگی اداره کل باشد.

این مسئول در ادامه به ویژگی‌های مدیر موفق اشاره کرد و گفت: مدیریت عادلانه، مثبت اندیشی، متهم کردن خود در مسائل و مشکلات و کاستی‌ها، خودساخته بودن و استقلال فکری و پذیرش انتقاد سازنده از ویژگی‌های مدیر موفق است.

وی ادامه داد: در مقابل، منفی‌نگری، متهم کردن دیگران، سیر در گذشته، متکی به دیگران بودن و بار روی دوش دیگران بودن از خصایص مدیر ناموفق است.

سیاهکالی مرادی در پایان خواستار رعایت عدالت در تمامی امور، ساماندهی مناسب نیروهای جدیدالورود و تمهید مقدمات برگزاری مراسم ۱۳ آبان شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز